ثمره تعامل شورا و شهرداری خدمت به مردم است/حاشیه‌سازی‌ها راه به جایی نمی‌برد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حاشیه‌سازی‌ها نمی‌تواند بین شهرداری و شورای اسلامی شهر اختلاف بیندازد و چنانچه تذکری داده می‌شود صرفا جهت بهبود ارائه خدمات به شهروندان است.

به گزاش خبرآنلاين، رضا امینی در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی از حاشیه‌های ایجاد شده پس از تذکرات هفته گذشته در خصوص میزان استفاده مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان از فضای مجازی و ظرفیت رسانه‌ها اظهار کرد: به دنبال این تذکر برخی از افراد اقدام به حاشیه‌سازی کرده و قصد اختلاف‌افکنی بین شهرداری و شورای اسلامی شهر را داشتند.
وی اضافه کرد: این افراد باید توجه داشته باشند که این حاشیه‌سازی‌ها راه به جایی نخواهد برد و شهرداری و شورا روز به روز با تعامل بیشتر در راستای خدمت به شهروندان اقدام می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: چنانچه تذکری داده می‌شود در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان است و این امر به معنای اختلاف شهرداری و شورای شهر اصفهان نیست.
وی همچنین به توجه بیشتر شهرداری نسبت به زمان بهره‌برداری از پروژه‌های شهری اشاره کرد و افزود: زمان بهره‌برداری از پروژه به محض پایان کار انجام شود تا مردم بهره‌برداری بیشتری داشته باشند.
امینی ادامه داد: برای شرکت یکپارچه و همگانی مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، باید تبلیغات و فضاسازی شهری بیشتر شود و اطلاع‌رسانی به مردم از برنامه‌های شهر و شهرداری در این روزها افزایش یابد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =