آزاد اندیشی و رشد بینش سیاسی مردم از دستاوردهای انقلاب است

ایرنا نوشت: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سنندج گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی برای مردم مسلمان ایران داشته است که رشد بینش سیاسی، اسلامی و آزاداندیشی مردم از جمله این دستاوردها است.

عبدالحسین یوسفی در مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به همه ایرانیان و آزادی خواهان دنیا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مردم و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.
وی افزود: طی 37 سال اخیر انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی در حوزه داخلی و خارجی برای همه ایرانیان داشته است و باید این دستاوردها چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور برای همگان تبیین شود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: از همان روزهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه های گسترده ای از سوی دشمنان برای جلوگیری از تثبیت و ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی بودیم.
یوسفی افزود: خوشبختانه با حضور همیشگی مردم در صحنه و درایت های رهبری این توطئه ها همواره نقش بر آب شده است.
وی خاطرنشان کرد: تحمیل جنگ هشت ساله و انواع توطئه های امنیتی و اقتصادی از جمله برنامه های شوم دشمنان انقلاب بوده است که خوشبختانه با مشارکت گسترده مردمی و هدایت مدبرانه رهبری این توطئه ها خنثی شده اند.
یوسفی در پایان اظهار داشت: گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر نقش مهمی در انتقال ارزش های هویت بخش انقلاب اسلامی به نسل های آینده کشور دارد و انتظار می رود با مشارکت و همراهی مردم و مسئولان در مسیر روشنگری هرچه بیشتر و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه تلاش کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =