سومین پیروزی متوالی نماینده بسکتبال کردستان در لیگ دسته اول ایران

هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی ایستک کردستان برابر آرارات تهران همراه بود.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرآنلاین کردستان گفت: هفته ششم دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر دیروز برگزار شد و در یکی از این بازی‌ها، ایستک کردستان در مقابل آرارات تهران با نتیجه 62 بر 56 به پیروزی دست یافت.

وی افزود: در این دیدار ایستک کردستان در ابتدا نتوانست بازی را به خوبی شروع کند و تیم میزبان بارها با اختلاف زیاد از نماینده استان پیش افتاد، اما اینکه در کوارترهای سوم و چهارم ورق برگشت.

جولایی تصریح کرد: در کوارتر پایانی، بار دیگر سیامک ویسی، سرمربی تیم ایستک کردستان و مربی تیم ملی، تبحر خود را نشان داد و با راهنمایی‌های کارساز خود توانست بازی را تغییر بدهد.

وی خاطر نشان کرد: تیم ایستک کردستان که در هفته‌های چهارم و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شیمیدر تهران و پارسای مشهد را هم شکست داده بود در این پیکار نیز تیم آرارات تهران را با نتیجه 62 بر 56 از پیش رو برداشت و یک پیروزی ماندگار دیگر را به نام خود ثبت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 17 تیم در دو گروه 8 و 9 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود و تیم بسکتبال کردستان در گروه شمال با تیم‌های آرارات تهران، پارسای مشهد، مهرام تهران، ری‌یرا قزوین، تیم ملی جوانان، کاله مازندران، هیئت بسکتبال قم و شیمیدر تهران هم‌گروه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =