ایلنا نوشت: الهه کولایی از لغو سخنرانی‌های خود در دو شهر شیراز و اراک به دلیل اعمال فشار برخی افراد در روزهای اخیر خبر داد.

این فعال اصلاح طلب با اعلام خبر لغو دو سخنرانی‌ اخیرش در دو شهر شیراز و اراک، اعلام کرد: در روزهای اخیر من برای دو نشست سخنرانی دعوت شده بودم و هر دو به دلیل اعمال برخی فشارها لغو شد.

او ادامه داد: روز چهارشنبه بنا بود، در نشستی در شهر شیراز که توسط حزب عدالت و آزادی برگزار می‌شد، سخنرانی کنم که صبح چهارشنبه به من خبر دادند که شورای تأمین با برگزاری این نشست مخالفت کرده، بنابراین به شیراز نرفتم.

این نماینده پیشین مجلس يادآور شد: امروز نیز جلسه سخنرانی در شهر اراک توسط جوانان اصلاح‌طلب ترتیب داده شده بود که باز هم به من خبر دادند حدود 50 نفر آماده برهم زدن این سخنرانی هستند، بنابراین این نشست و سخنرانی هم لغو شد.

کولایی با انتقاد از این فعالیت‌های خودسرانه،‌ تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید پاسخگوی چنین اتفاقات و مسائلی باشند و دلیل این رفتارها باید مشخص شود.

27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    20 0
    نيروي انتظامي پس چيكاره هست؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    23 0
    یعنی این گروه خودسر کار دیگری ندارند اینها از چه محلی ارتزاق میکنند این ملت بدبخت باید سه جا کار کنه تا ضروریات زندگی اشو فراهم کنه لابد اینا کاملا تامین هستند وشغل اصلی این گروه بر هم زدن و جارو جنجاله و نونشونو از راه چوب و چماق کشی در میارن اینها از نظر سوادی وضعشون چطوره چون معمولا هر چند هم یاغی باشی اگه باسواد باشی نمی تونی از این راه نون بخوری یعنی وجدانت بهت اجازه نمیده اینها نه برای عقیده خود بلکه برای عقاید یک گروه خودسر دیگر فعالیت دارند