معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز حماسه 22 بهمن ماه را آغاز حرکتی برای خلق ماراتن ملی انتخابات دانست و گفت: حضور پُر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"دکتر حجت اله ملاصالحی" با دعوت مردم فهیم و انقلابی استان البرز در یوم الله ۲۲بهمن، اظهار داشت: حضور پُر شور مردم در این راهپیمایی تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: بدون تردید اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۲۲بهمن سال ۱۳۹۴ با گذشت ۳۷سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور حماسی و حداكثری در راهپیمایی این روز تاریخی با خلق حماسه ای بزرگ در سرتاسر کشور ، وفاداری عمیق و پیوند ناگسستنی خود با آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در انتخابات هفتم اسفندماه سالجاری برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود.
دکتر ملاصالحی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، هوشمندانه و با بصیرت در تمامی صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشته و با تبعیت از ولایت برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله های عزت و افتخار تلاش مجدانه کردند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در پرتو پیشرفت های داخلی در منطقه و بیداری اسلامی در جهان اسلام، به قدرت راهبردی در منطقه تبدیل شده است تصریح کرد: این قدرت، نوید دهنده آینده ای درخشان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =