۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

مهر نوشت:سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از دو توافق مهم دولت و مجلس بر سر ارائه لایحه بودجه چند دوازدهم و تمدید برنامه پنجم توسعه خبر داد.

محمد رضا پورابراهیمی  در خصوص بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه زمانبندی از زمان چاپ لایحه بودجه بررسی این لایحه توسط نمایندگان و کمیسیون‌ها آغاز شده است و این هفته باید نتیجه نهایی به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

نماینده مردم کرمان گفت: چون مجلس سه هفته کاری تعطیل است، آغاز بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق از نهم اسفندماه خواهد بود و تا پایان سال کمیسیون تلفیق در جلسات دو تا سه شیفته بررسی لایحه بودجه را به اتمام می‌رساند.

وی ادامه داد: ۱۵ فروردین به بعد نیز بررسی لایحه بودجه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

پورابراهیمی اظهار داشت: با دولت توافق کردیم دهم یا یازدهم اسفند لایحه بودجه چند دوازدهم به  مجلس ارائه کند تا بتوانیم تنخواه مورد نیاز را در اختیار دولت قرار دهیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: بر اساس توافق دولت و مجلس در ذیل لایحه بودجه چند دوازدهم که دولت دهم یا یازدهم اسفند به مجلس ارائه می‌کند حکمی قرار خواهد گرفت که بر اساس آن تا زمان تصویب برنامه ششم، احکام برنامه پنجم پابرجاست؛ بنابراین نیازی به تمدید برنامه پنجم توسعه نخواهد بود و خود به خود با تصویب برنامه ششم توسعه، احکام بودجه طبق برنامه ششم اجرا می‌شود.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =