بیمه شده در صورت مغایرت در سوابق بیمه ای باید به شعبه بیمه خود مراجعه و اعتراض کند تا رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: "با عرض سلام و خسته نباشید چناچه در سوابق بیمه تامین اجتماعی اشتباهی مشاهده شود برای رفع اشتباه چه اقدامی باید انجام داد."

در همین زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: "بیمه شده محترم در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق پرداخت حق بیمه خود می توانید با مراجعه به شعبه محل بیمه پردازی و یا سامانه مشاهده سوابق و استفاده از گزینه اعتراض و مطابق راهنمای مربوطه ، اعتراض خود را ثبت و از همان طریق از نتیجه آن مطلع شوید . "

 

23232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    1 0
    اینجانب اخیرا تقاضای بازنشستگی کردم و تجربه زیادی پیدا کردم البته با مشقت زیاد والبته به لطف رابطه بخشی از 34 سال پرداخت را یعنی 30 سال را زنده کردم. تامین اجتماعی به هر طریقی سعی در نادیده گرفتن سوابق بیمه شدگان داره .مثلا یکی از مدارک مثبت برای اثبات کارکرد و در نتیجه سابقه کار و بیمه آرا صادر شده هیات تشخیص و حل اختلاف وزارت کار است . اما تامین اجتماعی به دلایل واهی از جمله اینکه در رای صادر شده بابت مدت کارکرد فقط دستور پرداخت مبالغی رو مثل حقوق و عیدی و حق سنوات رو داده ونه منظور نمودن سابقه بیمه از پذیرش رای خودداری میکنه ویاطبق قانون کارفرما موظف به کسر حق بیمه و پرداخت آن به سازمان هست اما اگر کارفرما نپردازه دست بیمه شده به هیچ جا بند نیست و تامین اجتماعی به هیچ طریقی زیربار نمیره