شهید اورنگ به عنوان مستشار نظامی ایران در سوریه برای آزادی دو شهر نبل والزهرا از محاصره ۴ ساله تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهادت اولین شهید مدافع حرم از کهگیلویه و بویراحمد «شهید سردار ستار اورنگ» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین از کهگیلویه وبویر احمد، سردار جواد عظیمی‌فر، معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام شهید ستار اورنگ را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم از استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: فرزندان دیار جان‌برکفان و عاشقان ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها آفریدند و اکنون در هنگامه‌ای که قدرت‌های استکباری با تجهیز و حمایت گروه‌های تروریستی به جنگ اسلام و مسلمین آمده‌اند، رزمندگان هم‌استانی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) سر از پا نمی‌شناسند و عاشقانه و عارفانه در میدان حاضر می‌شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این شهید والامقام یکی از مدرسان برجسته دانشگاه امام حسین (ع) و از مستشاران نظامی بود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب«س» جان خود را تقدیم اسلام کرد و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان مردم غیور و ولایتمدار و شهیدپرور این استان افزود.

سردار عظیمی‌فر در بخش دیگری از این پیام با تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به محضر مقام معظم رهبری، جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین همه همرزمان آن شهید والامقام این عروج عارفانه را به خانواده شهید ستار اورنگ تسلیت گفت.

شهید اورنگ به عنوان مستشار نظامی ایران در سوریه برای آزادی دو شهر نبل والزهرا از محاصره ۴ ساله تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =