پلیس نوشت ، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از کشف دو دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرکرد، خبر داد.

سرهنگ "فضل اله برزويي افزود : در راستاي اقدامات كنترلي و مبارزه با ورود كالاي قاچاق به كشور و برخورد قانوني با قاچاقچيان كالا و ارز و همچنين برخورد قانوني با موتورسيكلت هاي غير مجاز با توجه به ايجاد مزاحمت هاي شديد توسط اينگونه وسائل نقليه درسطح شهر و برهم زدن آسايش و آرامش شهروندان و وقوع سرقت هاي خشن با اين نوع موتورسيكلت ها، برخورد با موتورسيكلت هاي فاقد پلاك و غير مجاز بصورت ويژه در دستوركار ماموران فرماندهي انتظامي شهركرد "بخش لاران" قرار گرفت.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي، ماموران انتظامي شهركرد "بخش لاران" دو دستگاه موتورسيكلت سنگين فاقد پلاك و مجوز قانوني را در سطح شهر كشف و متوقف كردند.

اين مقام انتظامي ارزش موتورسيكلت هاي مكشوفه را يك ميليارد و 200 ميليون ريال عنوان كرد و گفت: در اين راستا پرونده قضائي براي متهمان تشكيل و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

برزويي، از عموم مردم خواست با اعلام اطلاعات و اخبار پيرامون قاچاق كالا، پليس را در برخورد با قاچاقچيان ياري كنند و هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و ضربتي پليس، به تلفن يا پيامك 110، مرکز فوريت هاي پليسي، گزارش نمايند.#

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =