تسنیم نوشت: آرش اینانلو جزئیات بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم محمد علی اینانلو که در روز جمعه ۲۳ بهمن در عصمت آباد بوئین زهرا برگزار می‌شود و همچنین جزئیات مراسم نکوداشت مرد طبیعت در روز شنبه ۲۴ بهمن در خانه هنرمندان را تشریح کرد.

آرش اینالو - فرزند ارشد و فیلمبردار مستندهای مرحوم محمد علی اینانلو چ با تشریح جزئیات بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم محمد علی اینانلو اظهار داشت: روز جمعه 23 بهمن در ساعت 13:30 اتوبوس‌ها و خودروها از پایانه و پارک سوار بیهقی به سمت مزار مرحوم "محمد علی اینانلو" در امامزاده حلیمه خاتون واقع در عصمت آباد بوئین زهرا حرکت می‌کنند و پس از یک‌ساعت مراسم نیز اتوبوس‌ها و خودروهای که به صورت شخصی آمده باشند به تهران بر می‌گردند.

فرزند ارشد اینانلو ادامه داد: همچنین فردای چهلم نیز یعنی در روز شنبه 24 بهمن نیز از ساعت 17 تا 21 در خانه هنرمندان واقع در پارک هنرمندان تهران واقع در خیابان ایرانشهر، مراسم نکوداشت و بزرگداشت مرحوم محمد علی اینانلو به صورت ویژه در سالن‌ها، محوطه و راهروهای خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

مرحوم محمد علی اینانلو به حق در زمینه ارتقای فرهنگ طبیعت‌گردی و آشتی مردم با حیات وحش کشور نقش به‌سزایی داشت. وی که در صبح روز 12 دی و در سن 68 سالگی به دیار حق شتافت، با کوله باری از تجربه و سفر در سرتاسر ایران یادگاری‌های بسیاری از جنس طبیعت را برای هموطنانش به جا گذاشت.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =