یازدهم اسفند سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد فرزندم مجید از دی ماه گذشته سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

در پی اعلام این گزارش و با توجه به احتمال وقوع جنایت، این پرونده با صدور دستوری از سوی سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی) به اداره جنایی ارسال شد و بدین ترتیب تحقیقات با نظارت مستقیم قاضی ویژه قتل عمد ادامه یافت.

کارآگاهان ابتدا به سراغ همسر فرد گم شده رفتند اما او هم از این ماجرا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: همسرم به مواد مخدر اعتیاد شدیدی داشت و گاهی اوقات به منزل می آمد و در واقع حالت کارتن خوابی به خود گرفته بود.

در حالی که بررسی های پلیس با پیگیری و سرنخی از این ماجرا ادامه داشت چند تکه استخوان سوخته مربوط به جوانی حدود 30 تا 40 ساله در یکی از کوره های متروکه منطقه شترک مشهد کشف شد که بررسی ها نشان می داد جوان مذکور به دست فرد و یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است به همین خاطر پرونده جنایی روی میز قاضی سیدجواد حسینی قرار گرفت اما هویت جسد مشخص نشد تا این که کارآگاهان با ردیابی های اطلاعاتی به سرنخ هایی از پرونده جوان گم شده دست یافتند.

تحقیقات آنان نشان می داد جوانی به نام حسن گوشی تلفن همراهی را خریداری کرده است که مشخصات آن شباهت زیادی با گوشی تلفن جوان گم شده دارد. این جوان با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب دستگیر و به اداره جنایی هدایت شد.اما او در مراحل بازجویی اثبات کرد که گوشی تلفن را به مبلغ 50 هزار تومان از فردی  افغانی به نام بهروز خریده است. این گونه بود که عملیات کارآگاهان با هدایت سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) برای شناسایی بهروز آغاز شد .

کارآگاهان در مدت اندکی دریافتند که بهروز به اتهام سرقت احشام دستگیر و در زندان تربت حیدریه در حال تحمل کیفر است بنابراین وی با هماهنگی قضایی تحویل کارآگاهان اعزامی از مشهد شد و بدین ترتیب بازجویی ها ادامه یافت. بهروز اما هرگونه جنایتی را انکار کرد و مدعی شد که گوشی تلفن را ناپدری اش به او داده است.

کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده جنایی ناصر که چاه کن 55 ساله افغانی بود را نیز دستگیر کردند و با بهروز مواجهه حضوری دادند. این مرد 55 ساله که دیگر راه گریزی نداشت اعتراف کرد: دی ماه سال گذشته برای خرید مواد مخدر به منطقه قلعه ساختمان رفته بودم که با جوان موتورسواری آشنا شدم او عنوان می کرد پول خرید مواد را ندارد من هم سوار موتورسیکلت او شدم و گفتم برویم با هم مصرف کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به آشنایی که به کوره های متروکه آجرپزی در روستای شترک داشتم او را به کوره ای متروکه کشاندم. آن جا آتشی برپا کردم و مشغول استعمال مواد مخدر شدیم در همین حال بود که به فکر سرقت موتورسیکلت هوندای آن جوان افتادم. چون فردی غریبه بود و هیچ کس هم او را نمی شناخت از این فرصت استفاده کردم و به آرامی چوبدستی را که در آن جا بود برداشتم و محکم از پشت به سرش کوبیدم. وقتی جان سپرد هیزم ها را روی جسد او ریختم و شعله های آتش را برافروختم تا این که جسد به طور کامل سوخت من هم سوار بر موتورسیکلت گوشی تلفن او را برداشتم و از محل فرار کردم.

گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات در این باره در حالی ادامه دارد که به دستور قاضی سیدجواد حسینی، آزمایش های ژنتیکی برای تعیین هویت مقتول آغاز شده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    23 0
    به همین راحتی،یک ادم را کشتی،باید اعدامت کرد