هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه تولیدات و دست سازه های دانش آموزان ، تقویت مهارت های دانش آموزان در زمینه نیاز سنجی ، تبلیغات و ... می باشد .

به گزارش خبرآنلاین، به منظور نمایش، خرید و فروش دست سازه های دانش آموزان مدرسه الزهرا ماه نشان بازارچه کار و فن آوری در درس کار و فن آوری ، بر پا شده است . این بازاچه شامل دست سازه های دانش آموزان و محصولات کشاورزی ، صنایع دستی و غذاهای محلی می باشد .

در مراسم افتتاح این بازارچه نادر محمدحیدری ، سرپرست آموزش و پرورش ماه نشان ضمن تشکر از دانش آموزان و دست اندرکاران برپایی این بازارچه ، از این که مدارس توانسته است تا افرادی خلاق و پویا و آینده نگر را پرورش دهد ، ابراز خوشحالی کرد .

وی ادامه داد : ماباید به تقویت مهارت های فردی و گروهی دانش آموزان در زمینه های مختلف هنری ، فناوری ، خدمات و ... بپردازیم زیرا این عامل ، موجب پرورش شهروندانی مؤثر در جامعه می گردد که در تعاملات اجتماعی و امور روزمره مؤفق خواهند بود و آینده شغلی مناسبی را برای آنان فراهم می سازد .
گفتنی است هدف از برپایی این نمایشگاه ضمن ارائه تولیدات و دست سازه های دانش آموزان ، تقویت مهارت های دانش آموزان در زمینه نیاز سنجی ، تبلیغات ، برندینگ و معرفی محصولات و تولیدات ، مشتری مداری ، روحیه کار گروهی و همیاری و ... می باشد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =