تسنیم نوشت: جسد مرد جوان که با ۱۵ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، در خیابان آذربایجان کشف شد.

حدود ساعت 15 دیروز خبر قتل مرد جوانی در خیابان آذربایجان محدوده میدان رشدیه از طریق مأموران کلانتری 129 جامی به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

پس از حضور سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع قتل که ساختمان 4 طبقه‌ای بود، مشخص شد مقتول مرد 42 ساله‌ا‌ی که بر اثر حدودا 15 ضربه چاقو به نواحی مختلف بدنش به قتل رسیده است و نزدیک به 12 ساعت از وقوع این قتل می‌گذرد.

خانواده مقتول پس از بازگشت از رشت با جسد پسرشان مواجه شدند؛ پدر مقتول در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: پسرم حامد پس از اینکه 8 سال پیش از همسرش جدا شد، در منزل ما زندگی می‌کرد، فرزندم، یک دختر 15 ساله دارد که با مادرش زندگی می‌کند، من و مادر حامد 8 روز پیش به رشت رفتیم و پسرم در منزل ما تنها بود، ظهر امروز زمانی‌که به منزل برگشتیم جلوی درب واحدمان با جسد حامد در حالیکه نیمی از تنش بیرون از خانه قرار داشت، مواجه شدیم که بالافاصله با پلیس تماس گرفتیم.

با بررسی که از اهالی این ساختمان 4 طبقه صورت گرفت، آنها اعلام کردند متوجه رفت و آمد مشکوکی به محل وقوع جرم نشده‌اند و صدای داد و فریادی را نیز نشنیده‌اند.

پس از تشکیل پرونده قتل، سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد مرد جوان را به پزشکی قانونی صادر کرد و تحقیقات درباره دستگیری متهم و یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =