برخی از طلبکاران بیمه توسعه در اصفهان تجمع کرده اند در حالی که بیمه ایران مسئول رسیدگی به بدهی های این بیمه ورشکسته شده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماجرای پردامنه ورشکستگی بیمه توسعه همچنان ادامه دارد. با وجودی که سرویس مشکلات مردم بارها درباره تعیین تکلیف زیان دیدگان از این بیمه، گزارشهایی را منتشر کرده، ولی انگار اشخاص زیادی همچنان احساس می کنند حق آنها در این باره نادیده گرفته شده و در مقابل دفاتر این شرکت بیمه، تجمع می کنند.

شهرام درباره تجمع تعدادی از زیان دیدگان و طلبکاران بیمه توسعه در اصفهان اینطور موضوع را در سرویس مشکلات مردم منعکس کرده: در مورد تجمع مردم مقابل ساختمان بیمه توسعه اصفهان پیگیری کنید به کجا مراجعه کنند زیان دیده ها؟

پیش از این به نقل از مسئولان بیمه مرکزی در همین سرویس اعلام شده بود که زیان دیدگان باید به بیمه ایران مراجعه کنند چون بودجه لازم جهت تسویه حساب با این طلبکاران به بیمه ایران داده شده است.
برای اطلاع از اخبار و اطلاع رسانی هایی درباره واگذاری امور بیمه توسعه به بیمه ایران، (اینجا)، (اینجا) و (اینجا) را بخوانید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلیا RO ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    2 6
    خبرآنلاین عزیز. این خبر از پایه کذب محض است و نمایندگان بیمه ایران جهت تحقیر بیمه های خصوصی و کوچک کردن آنها و بر هم زدم معادلات بیمه ای به سود خود چنین شایعاتی را دست کرده اند زیرا تمامی زیاندیده گان بعد از مدت بیش از یکسال از ورشکستگی بیمه توسعه تابحال حداقل تشکیل پرونده که در بیمه ایران داده اند و بایستی پیگیر طلب خود از بیمه ایران باشند ثانیا دیگر دفتر بیمه توسعه ای وجود ندارد جهت تجمع جلوی آن
  • مشیعوف IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    2 2
    یعنی میفرمایید ماجرای بیمه توسعه و پرونده عریض و طویل آنهم در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کذب است؟ مستندات تان در کذب خواندن این تجمع چیست؟
    • ایلیا IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
      2 1
      صحبت بنده در خصوص مسائل مطرح شده بعد از ورشکستگی بیمه توسعه است ثانیا جنابعالی در جریان دلایل ورشکستگی این شرکت و میزان دارایی های بسیار زیاد آن نیز هستید؟ در جریان هستید که بیمه ایران از محل فروش ساختمان و اموال بیمه توسعه در شهرهای مختلف به چه درآمد بالایی رسیده است؟ پرداخت نشدن خسارات معوق بیمه توسعه تنها یک دلیل دارد آنهم تبلیغات سوء برای عوام مردم جهت مسموم کردن ذهن آنها به بخش خصوصی است
  • امین A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    2 2
    بیمه توسعه اصفهان 3 ماهه که جمع شده.اینا کجا اعتراض کردن؟