عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موارد عنوان شده درخصوص عملکرد مالی ستاد سمن های شهر تهران تنها سوء تفاهم های ناشی از برخی اطلاعات نادرست منعکس شده بوده است گفت: از این جهت از ریاست این ستاد خانم راستگو حلالیت می طلبم.

عبدالحسین مختاباد رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی طرح نامگذاری و تغییر نام 53 ایستگاه مترو و خارج از موضوع این طرح به بیان عملکرد شفاف مالی، اداری و اجرایی ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سمن های شهر تهران پرداخت و اظهار داشت: در بازدید از ستاد سمن ها متوجه عملکرد صحیح این ستاد شدم که بر این اساس از ریاست این ستاد خانم دکتر الهه راستگو تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه موارد عنوان شده درخصوص عملکرد مالی این ستاد تنها سوء تفاهم های ناشی ازبرخی اطلاعات غلط منعکس شده بوده است افزود: از این جهت از ریاست این ستاد خانم راستگو حلالیت می طلبم.


عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه نظارت بر عملکرد سازمان ها و ادارات از وظایف شوراست گفت: موضوعات عنوان شده درخصوص عملکرد ستاد سمن ها نیز تنها در راستای این وظیفه قانونی بوده که البته فعالیتهای اجرایی صحیح و اصولی این دوره ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سمن های شهر تهران آن را از هرگونه اظهار نظر مینی بر وقوع هرگونه خطا ی مبری می کند.


الهه راستگو عضو شورا و رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران نیز ضمن تشکر از بررسی های ایشان افزود: بنده نیز ایشان را حلال می کنم.

گفتنی است حلالیت امروز در حالی انجام شد که بارها در صحن علنی شورا و رسانه های گوناگون میزان بودجه سمن ها و هزینه کرد آن مورد سوال قرار گرفته بود.

304 42

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =