۰ نفر
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶

ایسنا نوشت:تا پایان سال جاری اعتباری به میزان پنج‌هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات یارانه‌ای به تکمیل و بهره‌برداری مسکن مهر اختصاص می‌یابد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی کشور گفت: تا پایان سال جاری اعتباری به میزان پنج‌هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات یارانه‌ای به تکمیل و بهره‌برداری مسکن مهر اختصاص می‌یابد.

احمد اصغری مهرآبادی در نشست با مسولان استان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری حدود 18 هزار واحد از پروژه مسکن مهر، اظهار کرد: هزینه شرکت‌های خدمات رسان در طرح مسکن مهر حدود پنج‌هزار و شش میلیارد تومان برآورد شده است که تا کنون حدود دو میلیارد تومان از این میزان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت مسکن مهر از محل تسهیلات بانکی و آورده نقدی متقاضیان تامین می‌شود و دولت در ارتباط با این طرح بدهی چندانی ندارد، گفت: در این ارتباط بدهی وزارت نیرو به پیمانکارانش بالغ بر 600 میلیارد تومان است.

مهرآبادی با بیان اینکه حدود 235 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور وجود دارند که تنها مشکل آن‌ها برای بهره‌برداری تامین نیروی برق است، گفت:در دولت تدبیر و امید تصویب شده که تا پایان سال جاری اعتباری به میزان 500 میلیارد تومان از محل اعتبارات یارانه‌ای به تکمیل و بهره‌برداری مسکن مهر اختصاص یابد که امیدواریم این مهم تا پایان سال تحقق یابد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به ترتیب اولویت از محل اعتبار مذکور برای تکمبل 800 واحد آماده مسکن مهر، هزینه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه مسکن مهر یک وظیفه است و برای انجام آن باید همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =