علی دایی گفت: مقابل گسترش فولاد بازی را بد شروع کردیم اما پس از گل حریف، بهتر شدیم و باید بازی مساوی می شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی صبای قم پس از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: «بازی را خیلی بد شروع کردیم. قبل از گل اول باید گل های دیگری می خوردیم. گسترش در 20 - 30 دقیقه اول خیلی بهتر از ما بود. اما بعد از گل حریف، ما بهتر شدیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست 2 بر صفر صبا مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: فکر کنم بازی را خیلی بد شروع کردیم. قبل از گل اول باید گل‌های دیگری را می‌خوردیم. وی ادامه داد: گسترش در 20-30 دقیقه اول خیلی بهتر از ما بود. اما پس از گل حریف، ما تیم بهتر بودیم و می‌توانستیم کار را مساوی کنیم.
دایی ادامه داد: «ما تمرینات خوبی داشتیم اما بازی را بد شروع کردیم. بازیکنان در حد و اندازه خودشان نبودند. گل اول را خیلی بد و ابتدایی خوردیم. به ندرت چنین گلی در فوتبال دیده می شود. در حال فشار روی دروازه حریف بودیم که یک پنالتی عجیب و غریب برای حریف گرفته شد و همه چیز تغییر کرد.»
دایی درباره عدم استقبال تماشاگران از لیگ گفت: «مشکلات زیادی داریم که یکی از آن ها عدم حضور تماشاگران است. همین 200 - 300 نفری که برای بازی گسترش آمدند شاهکار کردند. بازی ساعت دو و نیم برگزار شد و در این ساعت، همه در اداره خود بودند. ما هم مقصر هستیم چون اگر فوتبال بهتری بازی کنیم تماشاگر به ورزشگاه می آید. فوتبال ما مشکلات زیادی دارد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =