آموزش و پرورش با حل مشکل بیمه فرهنگیان خواست تا در یک نظر سنجی اعلام کنند بیمه تکمیلی درمان تا چه حدی توانسته است نیازهای درمانی شما را تامین کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیمه تکمیلی فرهنگیان از سال 89 تحت عنوان «بیمه طلایی» به اجرا درآمد و توانست بخشی از دغدغه های درمانی فرهنگیان را پوشش دهد. اما در این مسیر همواره با مشکلاتی مواجه شد که ارتقای بیمه تکمیلی را به یکی از مطالبات رفاهی این قشر بدل کرد. به طوریکه هموراه بخشی از مشکلاتی که کاربران فرهنگی در این صفحه اعلام می کردند به این موضوع اختصاص داشت.

سرانجام در سال جاری برای نخستین بار اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان به شیوه صندوقی دنبال شد . با اعمال شیوه صندوقی، بیمه تکمیلی فرهنگیان کمترین افزایش را نسبت به سال قبل داشت به طوریکه 26 هزار تومان حق بیمه تکمیلی ماهانه در سال 93 به 30 هزار تومان در سال 94 افزایش یافت که نیمی از آن از سوی بیمه شده پرداخت می‌شود. در حال حاضر بیش از یک میلیون و700 هزار نفر بیمه شده هستند که شامل کارمندان رسمی و قراردادی و افراد تحت تکفل آنها می‌شود.


از این رو روابط عمومی آموزش و پرورش در یک نظر سنجی از فرهنگیان خواسته تا میزان رضایت خود را با مراجعه به سایت

http://www.medu.ir/portal/home.php?ocode=100010876 اعلام کنند.

23232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    17 0
    بیمه تکمیلی و طلایی کلا" کلاهی است برسر کارمندان زیرا وقتی دفترچه بیمه خدمات درمانی است و باید درمان را پوشش دهد که وظیفه اصلی خود را درست اجرا نمی کند بیمه تکمیلی یعنی دوباره پول دادن به دولت
  • یاسر A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    3 15
    انصافا بیمه آتیه سازان داره خوب عمل میکنه دستشون درد نکنه
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    9 0
    سلام بازنشسته اموزش پرورش هستم بیمه تکمیلی فقط زمانی به در د می خورد که در بیمارستان بستری شوی ولی اگر به دکتر مراجعه کنی هیچ گونه وجهی از طرف بیمه پرداخت نمی شود مگر بازنشسته برای این کشور خدمت نکرده وانسان نیست وحق بیمه مثل شاغلین هر ماه سی هزار تومان کم می شود تبعیض وبی عدالتی تا کی باید ادامه داشته باشددر ادارات دیگر با مبلق کمتری بیمه می شوند ولی از امکانات بهتری برخودار هستند وزیر محترم می تواند فیش حقوق کارمندان دیگر را بررسی کند شکایت من بازنشسته از بیمه طلایی هیچ سودی ندارد هر نسخه ای که به دکتر مراجعه می کنم حدود 150 هزار تومان تمام میشود ویک قران ان را بیمه تکمیلی قبول نمی کند تبعیض وبی عدالتی را جمع کنید تا خیر وبرکت به کسور بر گردد
  • دبیر A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    12 1
    سرتا پا نیاز به تعمیر دارم بیشتر دندان هایم خراب است چند سال است بیمه تکمیلی دارم اما چه سود جوابگو مشکلات من نبوده ای کاش بیمه تکمیلی برای فرهنگی ویا کارمند بطور کامل اجرا شود .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    9 0
    چرادولت بفكر بازنشسته ها نيست اينها خدمتشان راكرده اند چراخواسته باشند ازبيمه مناسب بي بهره باشند نسخه هاي كمرشكن وويزيت هاي زيادو بي چاره كننده راحتي ازبازنشسته ها گرفته نمي دانم بايدبيمه فرق داشته باشدشمارابخداپيام من پيرمردرابه مسئولين آموزش وپرورش برسانيد خداخيرببيند كسي كه مشكل بيمه بازنشسته ها وافرادتحت تكفلشان راحل كندمامونديم زيربارهزينه ها چه كنيم عينك مان هرچندوقت باربايدعوض كنيم كه ريالي قبول نداره قادربه پرداخت ويزيت هاي سنگين نيستيم داروهم گران چه كنيم .
  • بازنشسته IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    11 0
    من یک بازنشسته فرهنیگی هستم این بیمه تکمیلی اصلا بدرد نمی خورد جوابگو نیست سالانه حدود یک میلیون از حقوق من برای بیمه تکمیلی کم می شود ولی 200هزار هم به من برنگرداندند با ایرادهای بیخودی اصلا این آتیه سازان بیمه نیست یک تجارتخانه است به اسم بیمه