تقریبا همه ایرانی ها خودروهای پژو را می شناسند؛یا خودشان مالک بودند،یا اهل فامیل و یا حداکثر سوار یکی از این خودروهای با مارک فرانسوی تولید وطنی شده اند.

قرارداد جدید ایران خودرو با پژو از نظر خیلی ها درست و از نظر خیلی ها کاراشتباهی ارزیابی می شود.

آنهایی که طرفداربازگشت پژو هستند،معتقدند همین پژو اگر قطعات اصل و با کیفیت به ایران بدهد و یا بر تولید قطعه سازان نظارت داشته باشد،مشکل کیفیت خودروهای موجود برطرف می شود.در مقابل گروهی هم می گوید: از دیدن تصاویر تکراری پژو در خیابان ها خسته شدیم و خودروسازان بهتر است،بروند دنبال تولید خودروی دیگری مثلا از خانواده تویوتا.

می دانید تولید مشترک کار راحتی نیست.خودروساز باید کلی هزینه کند.از تغییر خط تولید و ربات ها گرفته تا آموزش کارگران مونتاژ کار.تازه وقتی کار به تولید قطعه می رسد،قطعه ساز هم باید همین مراحل را طی کند.تا خودرویی تولید شود که با نظارت صاحب برند به دست مشتری برسد.

این مرحله طبیعی کار است؛گاهی هم مثل شرایط تحریم ها که پیش آمد،خط تولید بود،اما قطعه نبود.درنتیجه خودروساز برای اینکه خط تولیدش نخوابد،از چین قطعه خرید و نتیجه تولید خودروهای بی کیفیتی شد که هر روز صدای مشتری ها درمی آمد.

حالا ما از شما می پرسیم،اگر شما مالک یک خودروسازی بودید،تولید کدام برند خودروسازی را در اولویت قرار می دادید؟به سلیقه مشتری توجه می کردید و خودروی جدید به بازار عرضه می کردید یا اینکه تولید قبلی را بهینه می کردید؟

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 73
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    خدا حافظی بااااااااااااهاش از شرش خلاص شیم یه ماشین خوب سوار شیم
    • هادی RO ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      362 5
      پژو برند بدی نیس اما تویوتا و فولکس واگن با شرایطی که کشورمون داره بنظرم بهترین کمپانیهایی هستند که میشه باشون شراکت کرد
    • محسن IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      271 3
      خیلی ساده ایی،اینا تازه فهمیدند میشه خودروهای از رده خارج اروپارو به خورد ما بدهند انهم با هر قیمتی که دلشون خواست.فکرکردی به این راحتی خداحافظی می کنند
    • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      185 7
      سلام بنز
    • حبیب A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      92 9
      با توجه به شرایز بازار ایران وقدرت خرید مردم درحال حاضرتقریبا میتوان گفت خودروهای کره ای بهترین کیفیت رادر برابر قیمت ارائه میدهند همچنین درمیان تولید کنندگان ژاپنی مثل تویوتاهمچین خودروهایی را میتوان یافت پژو وخودروهای فرانسوی خودروهایی درجه دوم هستند وبه همین دلیل تا بحال نتوانسته اند مجوز حضور دربازار امریکا را داشته باشند تویوتا سالهایکه تاز بازار امریکابوده همچنین خودروهای کره ای توانستته اند مجوز حضور دربازار سختگیر امریکارا به عنوان خودروهای ارزان واقتصادی دریافت کنند.البته به نظر نمیرسد تولیدکنندگان داخلی نگران کیفیت ارایه شده به مردم باشند انچه انها به دنبال ان هستند بیشترین سود با کمترین هزینه وتلاش است
    • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      91 4
      مرسدس و آیودی از آلمان...تویوتا ، و میتسوبیشی از ژاپن ، بهترین برند های دنیا هستند .
    • بوئين زهرا RO ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      14 1
      اولويت و از همه مهمتر خداحافظي با دو نعمت و باند مافياي دولتي از اينان بايد عملي بشه ، در غير اين صورت و عدم جابجايي مديران ، از كره ماه هم خودرو بياد وضع همين خواهد بود
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    275 2
    مسئولان لطفا پاسخ بدن با چه منطقی خودروسازهای آلمانی و ژاپنی رو گذاشتن کنار و رفتن سراغ پژوی اشغال ساز که خود اروپایی ها هم با اکراه ماشین هاش رو می خرن. چرا روابط با شرکتی مثل نیسان که سابقه جضور قبلی هم در ایران داره و نرخ هاش هم فضایی نیست برقرار نشد. چرا باید ماشین های قدیمی تر پژو بیاد ایران؟ مگه پژو در دوران تحریم ها به ما خیانت نکرد، با چه منطقی باید دوباره با یه خائن کار کنیم؟
    • بی نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      15 1
      از یه زاویه دیگه نگاه کنید : خیلی از قطعات پژو همین الانم داره تولید میشه و اتفاقا قرارداد سر محصولاتی بسته شده که شباهت قطعات زیادی با تولیدات فعلی دارن، بعبارت دیگه مسئولان ایران خودرو و سایپا نمیخوان هزینه اضافی بابت تغییر دادن پروسه خط تولیدشون پرداخت کنن و میخوان همون قطعات قدیمی رو تحت عنوان محصول جدید بار ملت بدبخت کنن برای همینه باز رفتن سراغ پژو سیتروئن. وقتی ما سوار خودرو باکیفیت خواهیم شد که در وهله اول مافیای اقتصادی که روی صنعت خودرو چمبره زده رو منحل کنیم
    • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
      13 0
      استدلالشون اینه که فرانسه میزبان امام بوده و تا 4 نسل بعد از امام باید به این فرانسویها کولی داد
    • shahin IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
      4 2
      کدوم قطعات تولید می کنیم ؟ پژو در قرارداد جدیدش از هیچ قطعه ساز ایرانی ، قطعه نمیخره این قرارداد دوسر سوده واسه پژو تازه ناز هم میکنه واسه ما لعنت بر خائنین
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    185 4
    خدا حافظی خنده داره . تا 30 سال همینارو خورد مردم میدن خیال تون راحت
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    197 6
    خودرو فقط آمریکا و آلمان
    • بی نام US ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      58 29
      آلمان رو موافقم , اما خود آمریکایی ها ماشیناشون رو قبول ندارن . در آمربکا طبقه متوسط ژاپنی سوارن و مرفه ها آلمانی سوار . نکته اینجاست که اکثر مدل های خودروهای آلمانی از قدرت خرید قاطبه مصرف کننده های ایرانی گرانتره. بهترین گزینه خودروسازان ژاپنی و حتی کره ای هستند.
    • mohsen IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      40 5
      آمریکایی ها ماشین هاشونو قبول ندارن؟ یه نگاهی به آمار تولید فورد بیندازید. هم رده با ماشین های متوسط اروپایی و با قیمت کمتر ماشین تولید میکنه. کادیلاک ، لینکلن ، شورلت ، دوج ، بیوک ، فورد،پونتیاک، کرایسلر که هر کدومشون تو رده های مختلف تراک ، سواری، لوکس و سوپر اسپرت ماشین تولید میکنن. فقط با آمریکایی ها همکاری کنیم همه سلیقه ها و نیازها رو هم پوشش میده.
  • سعید IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    529 2
    اگر منظورتون خداحافظی از ایران خودرو بود بیشترین رای رو می آورد
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    112 2
    خداحافظ پژو... بدیهیات بازایابی میگه که وقتی جو روانی بازار انقدر علیه ته، باید سنجیده عمل کرد، ولی تلاشی نمیکنند که بهترین محصولات رو بدهند، امیدی به دولت و خودروسازها نیست، مردم باید خرید پژو رو تحریم کنند
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    128 1
    بابا تا کی 405 ما چرا به یه چیز گیر میدیم ول نمی کنیم پیکان 40 سال پژو 23 سال تا حالا پراید 20 سال تا حالا 206 13 سال تا حالا بسه دیگه
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    138 1
    خودروساز ژاپنی یا آلمانی
  • وحید A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    43 3
    کالای با کیفیت یعنی علاوه بر انطباق مشخصه های کیفی تلویحی و تصریح شده برای آن با استانداردهای از پیش تعریف شده رضایت مشتری آن را برآورده ساخته و به اجتماع بشری نیز آسیب نرساند بنا براین صرف ارتقائ کیفی نمی تواند دلیل ماندگاری خط تولید باشد و لازم است نیاز مشتریان نیز لحاظ گردد.
  • hasan A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    95 0
    1 نيسان 2 مزدا 3 هوندا 4 شورولت 5 فورد به نسبت قيمت اين 5 برند از همه بهترند ،،،،ماشين هاي الماني هم هستند ولي قيمتشون خيلي بالاست ...والسلام
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    99 1
    خداحافظی با پژو وسلام به بنز آلمانی و حتی تویوتای ژاپنی هم به نفع صنعت خودروسازی و هم به نفع مردم است.
  • علیرضا A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    110 3
    فرانسه سالهاست که از خان پر نعمت بازار ایران داره بهره میبره . فکر کنم الان بهتره که با ژاپنی ها یا آلمانی ها همکاری داشته باشیم . البته دولت مثل من و شما فکر نمیکنه
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    71 5
    خداحافظی با پژو و سلام به بنز آلمانی و تویوتای ژاپنی
  • محسن A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    28 18
    با اینکه پژو در سال های تحریم ماهیت واقعیش رو نشون داد و الان اگر منطقی فکر کنیم باید با شرط و شروط امتیازهای زیادی باز هم باهاش همکاری کنیم اما نکته مهم اینه که همون پژو با همان مدل های سال های پیش و از رده خارجش الان توی کشور ما طرفدار داره. هم به لحاظ قیمت و هم کیفیت سلیقه و ذائقه بسیاری از مردم ما این برند رو می پسنده تا وقتی ذائقه مردم تغییر نکنه این خودروهای بی کیفیت داخل هم فروش میره چه برسه به خودروهای متوسط کشورهای دیگه
  • سعید A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    71 2
    متاسفانه ایران خودرو دست از سر خودروهای قدیمی بر نمی داره این شرکت چند مدل دیگه میاره تا 20 سال دیگه همان ها رو تولید میکنه با قیمت وحشتناک بیچاره مردم
  • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    67 2
    باید یقه ایران خودرو و سایپا رو گرفت. تا این ها نخواهند پژو نمیتونه بیاد. حتما یه سودی واسشون داره. مردم که مهم نیستن
  • عليزاده A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    45 3
    خدا حا فظي با پ‍ز و
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    40 7
    فکر کنم ایران خودرو منتظر نظر مردم که چه کار کنه
  • علي عادل A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    53 2
    سلام من به عنوان يک کارشناس در حوزه صنعت خودرو، شرکت فولکس وگن را با توجه به اينکه خودروهاي ارزان قيمت و جديد با فناوري روز جهان توليد نموده و فرهنگ مذاکرات با آلماني‌ها بهتر و مفيدتر از فرانسوي‌ها مي‌باشد پيشنهاد مي‌کنم. خودروهاي ديزلي و ارزان‌قيمت از شاخصه‌هاي انتخاب بوده که با توجه به وضعيت حال حاضل شرکت فولکس مي‌توان جوينت ونچر خوبي با اين شرکت تشکيل و محصولات روز و باکيفيت اروپا را به بازار ايران سرازير نمود.
  • ﺣﻤﻴﺪ A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    27 2
    ﺑﻬﺘﺮﻩ ﺑﮕﻴﻢ ﻣﻭﻧﺘﺎﮊ ﻛﺎﺭ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺳﺎﺯ ﺑﻪ ﻛﺴﻲ ﻣﻴﮕﻦ ﻛﻪ اﺯ ﻃﺮاﺣﻲ ﺗﺎ ﺗﻮﻟﻴﺪ 100 ﻛﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﺎ ﺗﻮ اﻳﺮاﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﺪاﺭﻳﻢ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺗﻮﻟﻴﺪاﺕ ﺗﺤﺖ ﻟﻴﺴﺎﻧﺲ ﻫﺴﺖ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ و ﻋﺪﻡ ﺭﺷﺪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺻﻧﻌﺘﻲ ﻣﻂﺎﺑﻖ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭ ﻫﺎﻱ ﺟﻬﺎﻧﻲ اﻳﺮاﻥ ﺗﺎ اﺑﺪ ﻣﻮﻧﺘﺎﮊ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻤﻮﻧﻪ ﺑﺤﺚ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ و ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎﻱ ﻣﺎ ﻋﺪﻡ ﺣﻤﺎﻳﺖ اﺯ ﺑﺨﺶ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﻭاﻗﻌﻲ, ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧه ﺿﺮﺑﻪ ﺑﺪﻱ ﺑﻪ ﺻﻨﻌﺖ اﻳﺮاﻥ ﺳﺎﻟﻴﺎﻥ ﺳﺎﻝ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻭاﺭﺩ ﻛﺮﺩﻩ اﻳﺮاﻥ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮﮊﻱ و ﻃﺮاﺣﻲ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﺨﺶ ﻫﺎﻱ ﺻﻨﻌﺖ ﺿﻌﻒ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻋﻤﻴﻘﻲ ﺩاﺭﻩ, ﺷﻤﺎ ﺳﻮاﻟﺘﻮﻥ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﻫﺴﺖ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﻣﻭﻧﺘﺎﮊ ﻛﺎﺭ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻛﺪاﻡ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎز ﺭﻭ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﻴﺪﻳﻦ. ﺻﺪ ﺩﺭ ﺻﺪ ﺗﻮﻟﻴﺪاﺕ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ اﻗﺘﺼﺎﺩ ﺻﻨﻌﺘﻲ اﺭﻭﭘﺎ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﻴﺪﻡ ﻧﻪ ﻳﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎ ﻭﺭﺷﻜﺴﺘﻪ ﻓﺮاﻧﺴﻮﻱ ﻛﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪاﺗﺶ ﺩﺭ اﺭﻭﭘﺎ ﺣﺮﻑ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﻧﺪاﺭﻩ
  • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    46 2
    ما بگیم خدافظی شما با این بی کیفیاتا خدافظی میکنید؟؟؟؟ ژاپنکرهآلمانآمریکا بابا ول کنید پژو رو
    • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      18 0
      ژاپن کره آلمان آمریکا
  • ناشناس A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    39 2
    تولید نشود بهتر است چون اینها همش دروغ به مردم می گویند و دروغشان هم می گیره نخرید نخرید نخریدخودمان مقصر هستیم
  • حسین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    40 1
    حذف پژو از بازار ایران فقط خودروی آلمانی
  • مازیار A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    33 3
    پایان همکاری بهترین راه کار.
  • احمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    18 0
    ماشین های آلمانی بسیار بهترن نرمی و استهلاک کمتر
  • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    15 1
    تویوتا ، رنو
  • امیر A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    16 0
    خدا حافظی با کمپانی هایی مانند پژو، فیات، سیتروئن، و سلام به ماشینهای با کیفیت و کم استهلاک ژاپنی مثل نیسان و تویوتا
  • محمد IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    13 0
    خودرو سازان ژاپنی علی الخصوص تویوتا و لکسوس جزو بهترینهای دنیا هستند پس چه بهتر که با این شرکتها شریک شویم
  • Mt ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    13 0
    سلام اين آشغالا راتو ايران نياريد
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    18 1
    به نظرم همکاری با پژو یک رویکرد بازگشت به. عقب. میباشد پژو. حساب خودش و پس داده بهتره سمت شرکتهای دیگری برویم ولی. چیزی که این وسط ادمو سردرگم میکنه این که حالا که ما میخوایم مونتاژ کنیم و به قول شما کوچ کردن به برند دیگه ای نیاز به تغییر خط تولید و اموزش کارگران دارد چه لزومی دارد فقط سایپا و ایرانخودرو در بازار خودرو کشور باشن اگه واقعا اقتصاد ازادی داریم باید اجازه بدن سرمایه دارن با هر شرکتی که دوست دارن دست به مونتاژ خودرو در ایران بزنندتا هر کسی ماشین خودشو انتخاب کنه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    5 6
    سخت ترین قسمت عرضه خودرو تولید و یا واردات نیست، خدمات پس از فروشه. برای تولید خودروی فرانسوی نیاز به آموزش از صفر و گشایش مسیرهای تامین قطعات جدید نیست. مثلا خودروی آلمانی/برزیلی فولکس گل که چند سالی در ایران تولید شده امروزه با کمبود قطعه و تعمیرکار ماهر روبروست. اگر وسط راه خاموش بشه باید تا نزدیکترین شهر یدک کشیده بشه تا با شانس و اقبال یک مکانیک آشنا به موتورهای آلمانی پیدا بشه. اگر نقد و نظراتی که درباره گل نوشته شده رو بخونید میبینید تغییر مسیر خودروسازی کار ساده و کم هزینه ای نیست.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    15 0
    آقا ما دیگه حالمون از پژو بهم میخوره ماشین ایتالیاییفیات وآلمانیفولکس بنز بی ام و بیارید از اروپا از آمریکا فورد وشورلت و جنرال موتورز واز اسیا هم تویوتا و میتسوبیشی و هیوندا ونیسان
  • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    5 0
    برند خوب بهترینه
  • مازیار IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    9 0
    تا اقتصاد آزاد نباشه همین آش و همین کاسه است اما تا اونموقع پژو با کیفیت در ایران خودرو تولید بشه تا از تمام سرمایه گذاری هایی که تا بحال انجام شده حمایت بشه. همزمان واردات بقیه خودروها آزاد بشه تا مردم حق انتخاب داشته باشند و بازار رقابتی بشه. ضمناً مالیات ورود خودرو کمی بیشتر از ورود قطعات خودرو بمونه تا از تولید یا مونتاژ در کشور حمایت بشه. حتی مونتاژ بهتر از واردات صرفه
  • بی نام DE ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    13 1
    من خودم در آلمان هستم و چیزی که میبینم با نظرات غالب در این صفحه کمی متناقض است . در آلمان نیز فروش پژو بسیار زیاد است . اما کیفیت و استانداردهای ملی آلمان و اتحادیه اروپا این شرکت خودروساز رو مجبور به رعایت کیفیت کرده است و با توجه به قیمت رقابتی در بازار آلمان با خودروهای داخلی آلمانی مزیت خوبی برای پژو وجود دارد . لذا استاندارد و کنترل کیفیت را نباید به شرکت ها سپرد بلکه می توان استاندارد های ملی سختگیرانه در عملکرد و کیفیت و محیط زیست وضع کرد تا این مشکلات کم شوند . از سوی دیگر می توان از استاندارد های خودرو سازی در کشورهای آسیایی مثل ژاپن یا اروپایی مثل آلمان استفاده کرد . بدانید که ممکن نیست یک شرکت تجاری کیفیت حداکثری را برای منافع مشتریان رعایت کند و از سود خودش یکاهد . هر کجا باشد.
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    22 1
    خداحافظي. چرا با شركت هاي ژاپني و كره اي قرارداد نميبندن؟ كيفيت بهتر قيمت مناسبتر
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    12 0
    ماشین فقط ژاپنی و آمریکایی و آلمانی
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    19 0
    قرارداد امضا شده رفته اون وقت شما نظرسنجی گذاشتید که چی کار باید کرد؟
  • sajad RO ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    12 2
    همه قبول دارن که خودروسازان ژاپن آمریکا وآلمان غول های خودروسازی اند اما دوستان من خیلی از رنج قیمت هارو بی ام و و فورد ندارن اما تویوتا لامصب هر قیمتی بخوای داره
    • محمد A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      9 0
      هر رنج قیمتی که بخوای یا بخوان ؟ مسئله این است
  • محسن44 A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    5 1
    جی ام
  • متین IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    12 1
    فقط خودرو آلمانی و بعد ژاپنی
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    10 1
    آلمان ژاپن امریکا فقط
  • رضا A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    4 1
    فورد
  • احمد PT ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    2 7
    پژو ماشین ظریف کم مصرف پرقدرت وکاملا کم خرج نسبت به اکثر ماشین های مشابه خارجی است و با اینکه از قطعات چینی هم استفاده شده به عنوان یک مصرف کننده و فعال در زمینه صنعتی رضایت کامل دارم/و به عنوان فعال اقتصادی در وضعیت کنونی و وضعیت ارز بهینه کردن خطوط موجود خیلی بهتر از دوباره ار صفر شروع کردن با یک مدل و مارک جدید است.
  • مهدی IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    2 2
    فقط امریکا موستانگ
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    3 1
    به نظر من نبایدگول دوخودروساز ایرانی روخوردمن خودم تجربه ثبت نام دارم بعدازدوسال ونیم بدقولی خودرو بی کیفیت وگران تحویل دادن ازمردم میخوام برای بلندمدت ثبت نام نکنن چون سرشون کلاه میره اصلا به این دو خودروساز بزرگ اطمینان نکنید
  • شاهین IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    3 1
    معلومه که خداحافظی با پژو به نفع مردمه این همه کمپانی معتبرتویوتا،نیسان،فیات،هوندا و ...وجود دلره نمیدونم چرا چسبیدن به پژو؟ البته حتما سود بیشتری میره تو جیب بعضیا که این انتخاب ضعیف رو تز جانب مردم انجام میدن،مردمم دستشون کوتاه
  • علی اکبر A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    4 2
    خداحافظی.ماشینای کره ای وژاپنی ارزان وبا کیفیت تر هستن .البته تا مافیای خودرو تو ایران هست همین آشه و همین کاسه .مردما بیچاره کردن .
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    3 3
    یه سوال؟؟ اگر پژو بره اونوقت باید خودرو چینی سوار بشیم؟؟؟ آخه ما خیلی چین رو دوست داریم.
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    7 0
    صرفنظر از خوب یا بد بودن پژو، اصل مسئله ذهنیت مافیای خودروسازی ایرانه: حداقل هزینه بیشترین سود بنظر میرسه مادام که چنین تفکری خودروسازی ما را بچرخاند آش همان است و کاسه همان پژو باشد یا تویوتا و یا هر برند دیگری نهایتاً سر اقشار ضعیف جامعه بی کلاه خواهد ماند
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    6 1
    نمی دونم چرا سر میزهای مذاکرشون اصلا شان مردم در نظر گرفته نمی شه. یه آدم دلسور می خواهیم که کیفیت و امنیت، به همراه قیمت منطقی و منصفانه که لیاقت همه مردم کشور هست رو در نظر داشته باشه نه اینکه به قول دوستمون با کمترین هزینه و تلاش دنبال بیشترین سود باشه.
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    4 1
    کجا برو پژو تازه براشون فرش قرمز پهن کردن
  • محمد A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    3 2
    معلومه كه خداحافظي ولي فكر كرديد شركت هاي خودرو سايز ايراني به فكر مردم و نظر مردمن؟معلومه كه فقط به فكر منافع خودشونن و هيچ ارزش و احترامي به مردم نميذارن...حالا هي ما بگيم نيسان و فورد و هوندا و تويوتا و رنو و فولكس و فيات و شورلت و بي ام و و ميتسوبيشي و مزدا و مرسدس و ايودي و دوج و جنرال و لكسوس و كلا ماشين هاي الماني و امريكايي و ژاپني كه خيلي با كيفيت تر و كار درست تر و قابل اعتمادترن ولي كو گوش شنوا؟مردم دستشون كوتاهه و اين مسوولين بي لياقت و نامرد و وطن فروش فقط فكر سود خودشونن نه رفاه مردم...كه چسبيدن به عتيقه هايي مثله پژو كه از جنس خودشونه و كاملا سودجو و سواستفاده گر و بي كيفيت و غيرقابل اعتمادن و ول كن هم نيستن...حيف اون توافقاته خوب و اون همه زحمت كه با اين قراردادها ضايع ميشه
  • محمد IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    3 1
    در ادامه نظرم بگم كه به هر حال خدا جاي حق نشسته صبرشم زياده و اين كه خون مردم رو كردن تو شيشه و ماهارو نديد گرفتن و حرفامونو نشنيده جواب ميده و يه روز همه چي تا ابد برميگرده و برا اونا بد ميشه تا اون موقع بذار اصلا دنيا دست اونا باشه...كاش حرفاي ما رو هم يه بارم شده بشنون و به خودشون بيان و به فكر ما مردمم باشن...
  • کاوه IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    3 0
    نظر منا انگار خیلی ها دوست نداشتن.فک کنم اصلا منطقی نبودن.عزیزان پول دارید برید خودرو المانی و امریکایی بخرین یکی هم واسه ما بدبختا بگیرین فقط اونایی که تو صف وام خودرو بودن امیدوارم جزو افراد مخالف با نظرم نبوده باشن
  • سلمان اکبری IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    2 1
    من که موافق پژو ام شما بشینید فکر کنید مدل 301 چقدر خوبه قطعاتشم بیاد عالیه لااقل از خیلی ها بهتره اروپایی که هست پول بنز نداریم چینی نخر پژو بخر
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    2 1
    شرکت فولکس واگن آلمان با توجه به اینکه برای همه گروه های درامدی خودرو داره و از طرفی جزو بهترین خودرو ساز های دنیا نیز هست به نظرم بهترین برند برای فعالیت در ایران می تونه باشه و از طرفی تجربه نشان داده شرکت های آلمانی برای کار کردن با ایران صداقت بهتری دارند و در مواقع بحرانی مستقل عمل می کنن و به تعهداتشون پایبند هستند .
  • sss IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 2
    بره به جهنم
  • سرور خانی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    1 1
    منم موافقم پژو بیاد چرخ همه گرده انشاءا...
  • ناهید IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    خدا کند زودتر پژو جدید بیارن فرانسویه دیگه بذارین بیاد تنگ نظرم نباشید