رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در سال 92، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان هزینه پذیرایی و آبدارخانه داشته است، تاکید کرد: مسئولان توضیح دهند که چرا این مبلغ برای این موضوع هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران با موضوع حسابرسی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی و هنری در سال 92 موفق به برگزاری 70 جشنواره، نمایشگاه و همایش شده است، تاکید کرد: برای این منظور 20 میلیارد تومان بودجه هزینه شده است. بر اساس گزارش حسابرس مبلغ 51 میلیارد تومان هم، صرف هزینه های پرسنلی شده است. مسئولان مربوطه با توجه به بودجه تخصیص یافته، میزان اثربخشی برگزاری این همایش ها، نمایشگاه ها و جشنواره ها را اعلام کنند و بگویند از نظر فرهنگی در چه نقطه ای بوده ایم و با هزینه کرد این بودجه به چه نقطه ای رسیده ایم.

او با بیان اینکه در سال 91 هزینه پذیرایی و آبدارخانه سازمان، 920 میلیون تومان بوده است، تأکید کرد: این مبلغ در سال 92 به یک و نیم میلیارد تومان افزایش یافته است. یعنی سازمان فرهنگی و هنری با احتساب روزهای تعطیل، روزانه بیش از 4 میلیون تومان هزینه پذیرایی داشته است، از این رو از مسئولان مربوطه خواسته می شود در این باره توضیح دهند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان مبلغ 177 میلیون تومان کمک های بلاعوض بدون مجوز پرداخت  کرده است، اعلام کرد: منابع سازمان نیز به حساب هایی واریز شده است که مجوز شورای شهر تهران را نداشته است.   

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    6 0
    خوب گشنشون بوده......