تسنیم نوشت: همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در سال ۵۷ گلبانگ انقلاب اسلامی راس ساعت ۹:۳۳ در مدارس سراسرکشور طنین‌انداز شد.

همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس سراسر کشور راس ساعت 9:33 دقیقه نواخته شد.

مراسم نمادین نواخته شدن گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و فرماندار شهرری در دبستان پسرانه ائمه اطهار(ع) شهرری برگزار شد و وزیر زنگ انقلاب را نواخت.

همچنین مراسم نمادین گلبانگ انقلاب اسلامی در شهر تهران با حضور اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان پسرانه علاوه حلی 8 واقع در منطقه 3 برگزار شد.

فانی: آموزش و پرورش موظف به پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امیدواریم دستاوردهای سرداران دیپلماسی در تثبیت ارزشهای انقلاب اسلامی بیش از پیش موثر باشد، گفت: آموزش و پرورش موظف به پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 علی‌اصغر فانی امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که امروز در مدرسه ابتدایی ائمه اطهار شهر ری برگزار شد، اظهار داشت: 37 سال پیش در چنین روزی مردم ایران توفیق یافتند تا امام خمینی (ره) را در کشور زیارت کنند.

وی افزود: امام خمینی(ره) توسط رژیم شاه 15 سال در تبعید بود که با ورود ایشان به کشور امید و انقلاب اسلامی به مردم هدیه داده شد و ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا به دنیا اعلام کنیم راه امام، دیدگاه‌ها و انقلاب او همچنان پابرجا است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان خود را متعهد می‌دانند که از دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی حمایت کنند و خوشحالیم که امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان فرزند خلف امام خمینی(ره) راه ایشان را ادامه می‌دهد.

فانی عنوان کرد: امیدواریم در آموزش و پرورش بتوانیم فرزندانی را تربیت کنیم که دنباله‌روی امام خمینی(ره) باشند و امسال در حالی سی‌وهفتمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که با تلاش‌های فرزندان ایران در عرصه دیپلماسی تلاش شده ضمن تثبیت حرکت هسته‌ای، تحریم‌های ظالمانه علیه ایران برداشته شود و برجام به نتیجه رسید. امیدواریم دستاوردهای سرداران دیپلماسی بتواند در تثبیت ارزشهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته موثر باشد.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم و یکی از کارکردهای آموزش و پرورش انتقال فرهنگ است و براین اساس فرهنگ انقلاب، امام خمینی(ره) و اسلام را از نسل گذشته به آینده منتقل می‌کنیم و دانش‌آموزان امروز که آینده سازان فردا هستند، باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنند.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =