استقرار یک فروند بالگرد امدادی در استان مرکزی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار یک فروند بالگرد امدادی از امروز به مدت 15 روز در محور های استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین دکتر محمدی اظهار داشت: به مناسبت طرح امداد و نجات زمستاني و آغاز ایام ا... دهه فجر يك فروند بالگرد امدادي به همراه يك تيم عملياتي شامل پزشك،پرستار و امدادگر از امروز به مدت 15روز در فرودگاه اراک مستقر خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: این بالگرد امدادی با هدف امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان سوانح مختلف و ارایه خدمات و انتقال مصدومان و مجروحان حوادث جاده‌ای وارد این استان شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: این اقدام در اجرای طرح امداد و نجات زمستانی و به منظور افزایش کیفیت اجرای این طرح انجام می گیرد.
وی افزود: در صورتی که در جاده‌های درون شهری این استان حوادثی رخ دهد که امکان انتقال و دسترسی سریع تیم های امداد و نجات زمینی برای خدمات رسانی وجود نداشته باشد این تیم امدادی وارد عمل شده و برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام می‌کنند.
سرپرست جمعیت هلال‌ احمر استان مركزي با اشاره به پايگاههاي امداد و نجات جادهای استان اظهار کرد: امسال وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان مركزي با توجه به نوسازی ناوگان امدادی شامل آمبولانس، خودروهای عملیاتی و افزایش تجهیزات امداد و نجات وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سالهای گذشته دارد.
محمدی گفت: این جمعيت با 10 پايگاه ثابت و 8 پايگاه سيار و موقت و 10 پایگاه پشتیبانی در طر ح امداد و نجات زمستاني آماده ارائه خدمات به مسافرين حادثه ديده مي باشد.
وی در پایان از آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر استان مركزي برای عملیات های امدادی خبر داد و افزود: در طرح امداد و نجات زمستانی یکصد نفر روز پرسنل، امدادگر و نجاتگر فعالیت دارند و همه تلاش را برای خدمتگذاری مطلوب به مردم به کار گرفته‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =