لاریجانی:پاسداران تربیت یافتگان مکتب امام هستند/تجلیل از نیروی دریایی سپاه دربازداشت نظامیان آمریکا

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروهای دریایی سپاه که تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) هستند، توانستند به موقع و با رفتاری سنجیده از نفوذ دزدان دریایی آمریکا به کشور جلوگیری کنند.

 به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی صبح امروز در جلسه علنی مجلس با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با ورود به ایران، تحولی بنیادین در فکر و روش ها به وجود آورد و ظرف 10 روز انقلاب اسلامی را از جریان مزاحم عبور داد.

وی افزود: اولین حرکت که با ورود امام (ره) به کشور، تلالو یافت این بود که امام (ره) وحدت امت اسلامی را در انقلاب اسلامی پابر جا کرد.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد:  متاسفانه امروز شاهدیم که جریان های مزاحم انقلاب اسلامی اعم از  ابر قدرت ها و برخی کشورهای عقب افتاده  منطقه با حمایت از گروههای تکفیری و تروریستی، در مقابل فکر و اندیشه امام (ره) ایستاده و در پیز تفرقه افکنی میان امت اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: ما امروز بیشتر نیازمند توجه به اهداف امام و تمرکز داشتن روی آن هستیم.

لاریجانی افزود: نکته دیگر این بود که امام(ره) مقوله جهاد را در متن زندگی مردم مسلمان روشن و این امر مهم اسلامی  که مورد غفلت واقع شده بود را احیا کرد.

وی ادامه داد: جوانان زیادی در کشور ما با خصوصیت جهادی در مقابل ضد انقلاب و جریان های تجزیه تلب مبارزه کردند و  در زمان جنگ تحمیلی باهمین روحیه مردم ایران توانستند سرافرازانه و پیروزمندانه در مقابل همه ابر قدرت هایی که از رژیم بعث حمایت می کردند، این مهم را پشت سر بگذارند.

رئیس خانه ملت تاکید کرد: امروز این روحیه جهادی و انقلابی باید موضوع اصلی و توجه به وحدت و همبستگی میان امت اسلام مود توجه قرار گیرد و ارموز نیز خانه ملت مهمانان عزیز دارد، شدگان مکتب و مدرسه امام (ره) هستند وتفکر جهادی و انقلابی را زنده نگه داشتند.

 وی افزود: این عزیزان در عملیات اخیری که داشتند از ورود دزدان دریایی آمریکا که قصد نفوذ به کشور اسلامی ما را داشتند جلوگیری کردند و توانستند با رفتار به موقع و سنجیده خود قدرت و صلابت نیروهای سپاه را نشان دهند.

لاریجانی گفت: امروز این عزیزان به مجلس شورای اسلامی دعوت شدند تا در قبال فداکاری که داشتند و به موقع و سنجیده عمل نمودند از این عزیزان تقدیر شایسته‌ای به عمل آید. خدمت جناب آقای فدوی و همکارانشان خیر مقدم عرض می‌کنم و از اقدامات آن‌ها تشکر می‌کنم.

 در این مراسم سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار دوم پاسدار علی رزمجو، ناوسالار دوم پاسدار منوچهر احمد حسینی، ناوسروان مهدی داوری و ناوبان یکم پاسدار ابراهیم ابرار در جایگاه هیئت رئیسه مجلس حضور یافتند و با اهدای لوح و هدیه از آنها تجلیل به عمل آمد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    1 0
    روحاني مچكريم