ایسنا نوشت: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی جو آرام و پایدار برای اکثر نقاط کشور همراه با افزایش دما را پیش‌بینی کرد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی است.

او گفت: از اواخر وقت امروز (یکشنبه) و طی روز دوشنبه باد نسبتا شدید جنوبی و افزایش نسبی دما بر روی استان‌های اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش برف و باران پیش‌بینی می شود که همزمان به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی در سطح زمین، وزش باد شمالی و کاهش دما در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد و دریای خزر از بعدازظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه مواج خواهد بود. 

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آتی گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه 12 بهمن، صاف تا کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای 10 و 4 سانتیگراد و در روز سه‌شنبه 13 بهمن، کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی، بتدریج افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده با حداکثر و حداقل دمای 11 و 4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    1 0
    بايد براي كنترول مدارس تعطيل شود كنترول نه كاهش