رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت 22 بهمن کذب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور؛ سرهنگ کرمی اسد درباره انتشار پیامکی کذب در خصوص بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت 22 بهمن افزود: این پیامک به هیچ عنوان صحت ندارد از سوی دیگر سامانه پیامکی 30005151 که قبلا برای دریافت آخرین وضعیت خلافی خودروها فعال بود با راه‌اندازی سامانه 1101202020 غیرفعال شده است و دیگر هیچ خدمتی ارایه نمی‌کند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری پیامک ارسالی اخیر توسط مراجع ذیربط خاطرنشان کرد: اخبار رسمی در خصوص پلیس راهور تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.rahvar120.ir منتشر می‌شود و شهروندان برای اطلاع از آخرین خبرها، دستورالعمل‌های صادره و محدودیت‌های ترافیکی می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت دریافت آخرین صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود، شماره VIN خودرو خود را به سامانه 1101202020 ارسال کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریدمنفرد IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    3 0
    چرا راهنمائی و رانندگی برنامه بخشوده گی را اجرا نمی کند ؟ همش جریمه کمی هم بجای مجازات به کسانیکه خلافی کمی دارند و در فرجه زمانی خاصی خلافی نداشته باشند تخفیف داده و به عنوان تشویق و ترغیب بخشی از خلافی های گذشته را ببخشند که ب این عمل باعث دلگرمی ، عدم سرپیچی ، تشویق و... خواهد شد امیدواریم گوش شنوا و دست همتی در کار باشد واین امر صورت گیرد که منافع دوطرف در پی خواهد بود.