ایرنا خبرداد: مدیر مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تا پایان امسال 200 سامانه ثبت تخلف رانندگی در محورهای مهم شریانی کشور نصب می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علی اکبر آشوری درباره برنامه خرید، نصب، راه اندازی، بهره برداری و نگهداری از سامانه های ثبت تخلف، افزود: تا پایان سال جاری 200 سامانه آن در کشور به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: تجهیز و راه اندازی اتاق های مانیتورینگ قرارگاه های پلیس راه نیز بخشی از این پروژه است.

آشوری گفت: بر پایه این قرارداد در سال نخست اجرای پروژه، نصب 600 سامانه تازه در محورهای مهم کشور پیش بینی شده است.

به گفته وی، قرارداد این پروژه دهم خردادماه امسال منعقد شد که بخش مهمی از این پروژه شامل تحویل سامانه های موجود به پلیس راهور و اداره های کل حمل و نقل و پایانه ها به پیمانکار، انجام شده است.

آشوری گفت: همه امور اجرایی پروژه شامل تحویل، مکان یابی و جانمایی دستگاه های تازه، هماهنگی با دستگاه های ذیربط استانی، نظارت کامل، تایید وضع پرداختی پیمانکاران و اعلام نقص و عیب به استان ها تفویض اختیار شده است.

اکنون بیش از 400 دوربین ثبت تخلف در راه های اصلی کشور نصب شده و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور درصدد است بیش از 1800 دوربین دیگر نصب کند.

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    13 4
    واقعا رانندگی‌مان افتضاح است. با 34 هزار کشته
    • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
      14 0
      همش رانندگی نیست دوست عزیز، جاده ودخیابانهای خارج از استاندارد، خودروهای خارج از استاندارد ووووووو
  • بی نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    9 2
    خدا خیرتون بدهد خانواده هایی رو میشناسم که با هم کشته شدن همین دو ماه پیش تصادف بدی اینجا داشتیم واقعا اسف باره واقعا برای من هنوز جای سواله که چطور ممکنه یک مردمی به 20 هزار کشته جاده ای راضی بشن و وقتی که جراتیم میره بالا شروع به داد بیداد می کنن شاید یکی از این 20 هزار تا خودت بودی ولی با افزایش جریمه ها و رعایت بیشتر جونت نجات پیدا کنه خواهشا زندان و ابطال گواهینامه و محرومیتهای اجتماعی رو هم اضافه کنید به جرایم بخصوص دو تخلف سرعت زیاد و سبقت این دو تا رو برسونید به رقمهای بالا که حادثه ساز نباشه الان از خط عابر هم نمیشه رد شد یک فکری به حال موتورزی ها هم بکنید جرایم رو خواهشا هر سال بیشتر بالا ببرید تا ترسش در جان خلافکار باشه خیلی خوبه همینکه خلافکارا اهتراض میکنن نشون میده درسته
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    15 0
    امیدواریم از تعداد ایرادهای بنی اسراییلی ،در بین درختان قایم شدن،و کمین هم کاسته بشه
  • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    5 4
    خیلی از محله های تهران حتی یک دوربین نظارتی پلیس ندارند لطفا دوربین ها را زیاد تر کنید
  • بی نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    6 1
    مساله کشور از مساله تهران جداست برای کشور شاید باید میلیون ها دوربین نصب کنید اما برای تهران اگر در هر محله ایی حداقل سه تا دوربین نصب کنید جلوی خیلی از تخلفات گرفته می شود و امنیت مردم خیلی بهتر می شود
  • بدون نام ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    5 0
    جالبه كه با تحويل بودجه به مجلس...و كم شدن بودجه راهنمايي و رانندگي جريمه ها افزايش يافت براي كسري به وجود امده..!!!
  • ازاد A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    1 1
    با سلام، متاسفانه تمام هم وغم مسئولین محترم نظارت بر جاده های برون شهری است باور بفرمایید در شهرها کمتر کسی قوانین را رعایت میکند پارک در پیاده رو ها، عبور از چراغ قرمز، عدم رعایت تابلوهای راهنمایی ورانندگی بطور کلی مفهوم خودراازدست داده اند، استفاده از تلفن همراه وتوقف روی خط عابر پیاده دیگر امری بسیار عادی شده است. کاش اجرای قانون ونظم را از داخل شهرها ابتدا شروع مینمودند وبعد به خارج از شهر ها بسط میداند ازاد: اصفهان