رئیس اداره امداد کوهستان، دریا و ساحل سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات امداد کوهستان در ۴۸ ساعت گذشته از انجام ۲۱ مورد عملیات امداد کوهستان در این مدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیمان یاوری با اشاره به اینکه در 48 ساعت گذشته 40 تن از هموطنان آسیب‌دیده در کوهستان‌ها از خدمات امداد و نجات استفاده کرده‌اند، گفت: بر این اساس امدادرسانی لازم به 19 مصدوم حوادث کوهستان ارائه شده و ۲ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

او با اشاره به درمان سرپایی 9 مصدوم کوهستان، گفت: در یکی از مهمترین عملیات‌های کوهستان در ساعت 19:30 پنج‌شنبه گذشته سرمازدگی 2 تن در ارتفاعات دماوند گزارش شد که برای نجات این مصدومان 2 تیم عملیاتی شامل 5 امدادگر کوهستان به‌کار گرفته شده و 2 مصدوم را با 4 سورتی شامل 2:15 ساعت پرواز به مرکز درمانی منتقل کردند.

رئیس اداره امداد کوهستان، دریا و ساحل سازمان امداد و نجات همچنین با اشاره به مفقودی کوهنوردی دیگر در جبهه جنوبی دماوند، عنوان کرد: بر این اساس عملیات جست‌وجوی این کوهنورد نیز با یافتن وی در مسیر پناهگاه جنوبی دماوند با موفقیت انجام و مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

او همچنین با اعلام انجام عملیات کوهستان در ارتفاعات بخش احمدی بندرعباس و مفقودی 3 کوهنورد در این مسیر کوهستانی، تأکید کرد: این عملیات، پس از 17 ساعت تلاش بی‌وقفه 2 تیم 8 نفره از امدادگران کوهستان، با یافتن 3 مفقودی حادثه‌دیده پایان یافت. 

۴۷۲۳۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =