سعادت استاندارآذربایجان غربی از تلاش دولت برای اتمام پروژه های مسکن مهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،سعادت استاندارآذربایجان غربی در جلسه شورای تامین مسکن و حمل ونقل استان گفت:درجهت تکمیل طرح های مسکن مهراستان گامهای خوبی برداشته شده است و برای اتمام طرح های باقی مانده نیاز است تمامی دستگاههای اجرایی بویژه خدمات رسان تلاش مضاعفی را انجام دهند.

سعادت افزود:وزارت راه و شهرسازی به تنهایی قادر به اتمام طرح های مسکن مهر نیست و لازم ایت همکاری همه جانبه مردم در این زمینه با دستگاههای اجرایی بیشتر شود.

قائم مقام وزیرراه وشهرسازی درطرح مسکن مهرنیز در این جلسه با اعلام اینکه اجرای طرح مسکن مهر با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید گفت: 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهردر یکهزار و 100 شهر کشور وجوددارد که تاکنون از این تعداد یک میلیون و 600 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

احمد اصغری مهرآبادی افزود:به رغم تمامی مشکلاتی که دولت یازدهم با آن مواجه است با تاکیدات رییس جمهورمحترم این پروژه به عنوان یکی از مهمترین تعهدات دولت منظور شده و در26 ماه گذشته ازعمر این دولت 600 هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: برای اتمام این طرح ها حدود 27 هزار میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان افزون بر 15 هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی است و با بهره برداری از این واحدها 2 میلیون نفر صاحب خانه شده اند.

وی ادامه داد:وزارت راه و شهرسازی با استفاده از منابع داخلی خود احداث 440 باب مدرسه 405 باب مسجد و 51 واحد کلانتری در مساکن مهر کشور آغاز کرده است و تا کنون نیز به ترتیب 170 باب مدرسه و 200 باب مسجد و 21 واحد کلانتری تحویل داده شده است.

داریوش نصر مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گزارشی ازروند احداث مساکن مهراستان ارائه کرد و گفت:51 هزار و 700 واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که تاکنون 33 هزارواحد تحویل شده و واحدهای مسکونی باقی مانده نیز از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =