نجابت: لاریجانی لیست جداگانه نمی‌دهد/ لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی تقلبی است

تسنیم نوشت: عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: لیست نهایی ائتلاف ۱۲ تا ۱۵ بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

حسین نجابت درباره احتمال ارائه لیست جدا از سوی نزدیکان لایجانی در تهران، اظهار داشت: آقای لاریجانی گفتند از لیست روحانیت حمایت می‌کنم و چون تمام جلسات ائتلاف به ریاست آیت‌الله موحدی‌کرمانی است، اگر به حرف‌شان پایبند باشند، قطعا باید از این لیست حمایت کنند، البته از برخی بزرگان نیز شنیدم که ایشان قصد دادن لیست جدا ندارند.

وی تاکید کرد: قرار گرفتن افراد در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان براساس سازوکار مشخصی است و سهم‌بندی در کار نیست.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره سازوکار اعمال شده برای انتخاب کاندیداهای لیست اصولگرایان، گفت: در ابتدا اصولگرایان که ادعای اصولگرایی داشتند و به عنوان گزینه مطرح بودند 200 نفر بودند، بعد به 100 و اندی نفر کاهش یافت. در همین هفته نیز این تعداد به 60 نفر کاهش می‌یابد و در انتها به 30 نفر می‌رسد.

نجابت ادامه داد: اسامی گزینه‌ها از سوی اشخاص و تشکل‌های اصولگرا که در ائتلاف هستند، مطرح شده و این اسامی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و آنها نظر می‌دهند و نظر نهایی را هم شورای ائتلاف می‌دهد.

وی تصریح کرد: لیست‌هایی که در حال حاضر در فضای مجازی منتشر شده‌اند، تقلبی است و قصد دارند با این لیست‌ها عده‌ای را بدبین کنند تا ائتلاف را برهم بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: لیست نهایی ائتلاف 12 تا 15 بهمن‌ماه اعلام می‌شود، البته ممکن است اختلاف روی یکی دو نفر بماند، اما استخوان‌بندی اصلی لیست 12 بهمن نهایی می‌شود.

45220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =