بنیاد شهید 70 درصداز اعتبارات مجتمع توانبخشی یاسوج را تامین می کند

طبق توافق صورت گرفته هر گاه استان 700 میلیون تومان سهمش را بپردازد در کمتر از 5 ساعت ما دو میلیارد برای انجام این پروژه تزریق خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثار گران گفت:بالغ بر 60 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در کشور در انتظار وام مسکن هستند.
به گزارش خبر آنلاین کهگیلویه وبویر احمد،منصور میر مرادی فزود: به دلیل اینکه بانکها در کل کشور نمی توانند سهم خود را تامین اعتبار کنند در کل کشور تنها 30 درصد تسهیلات مربوط به مسکن جذب شده است.
میر مرادی اضافه کرد:توجه مدیران ارشد نظام و بنیاد شهید به سمت توزیع سرمایه و منابع در استانهای کمتر برخوردار است و حضور ما در این استان نیز به همین منظور است.
وی درباره مرکز توانبخشی استان کهگیلویه وبویر احمد که در خوش آب و هواترین نقطه شهر و در نزدیکی بیمارستان امام سجاد واقع شده است گفت: با استاندار تفاهم کرده ایم که ظرف دو سه روز آآینده استان سهم آورده خود را مشخص کند و ما نیز بیش از دو برابر آن را بپردازیم.
وی گفت: طبق توافق صورت گرفته هر گاه استان 700 میلیون تومان سهمش را بپردازد در کمتر از 5 ساعت ما دو میلیارد برای انجام این پروژه تزریق خواهیم کرد.
استاندار نیز در این جلسه ضمن حمایت از پروژه مرکز بزرگ توانبخشی یاسوج گفت: شهر یاسوج به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی می تواند بهترین نقطه برای راه اندازی بیمارستانهای توانبخشی مربوط به ایثارگران جنوب کشور باشد.
موسی خادمی گفت: نگرانی استان این است که اغلب مسوولان کشوری در استان قولی می دهند و استان پروژه ای را شروع می کند اما در ادامه راه پروژه بر گردن استان می افتد و تامین ادامه هزینه های آن بر گردن استان می افتد.
البته میر مرادی در پاسخ به نگرانیهای استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:حرف ما سند است و لازم به امضای تفاهم نامه نیست و ما همینکه بگوییم کاری را انجام می دهیم یقین بدانید پای حرفمان هستیم و در سایر استانها می تواند در این باره تحقیق کنید.
پروژه مجتمع توانبخشی شهر یاسوج 10 سال است که کلنگ زنی شده است و تاکنون تنها 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =