سایت فدراسیون والیبال نوشت: رشد و توسعه والیبال ساحلی اولویت نخست فدراسیون برای جذب سرمربی جدید تیم های ساحلی است.

محمدرضا داورزنی در نشست  امضای قرارداد با سرمربی جدید تیم های ملی والیبال ساحلی ایران گفت: مردم از والیبال ایران انتظار رشد و توسعه در همه ابعاد دارند و معتقد هستند همانگونه که والیبال سالنی رشد و توسعه یافته است والیبال ساحلی نیز می تواند جزو تیم های برتر جهان شود.
وی با بیان اینکه فدراسیون والیبال نیز اعتفاد دارد که ساحلی همانند سالنی می تواند به عنوان یکی از مدعیان جهان در این رشته ورزشی مطرح باشد، گفت: برای رسیدن به این هدف برنامه های خود را از مدت ها قبل شروع کردیم.
رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: داشتن هزاران کیلومتر ساحل در شمال و جنوب کشور و شرایط جغرافیایی مناسب در طول 12 سال برای مسابقات ساحلی از جمله شرایط بسیار خوب و مهم برای والیبال ساحلی است که جمهوری اسلامی ایران داراست.
وی افزود: در راستای توسعه والیبال ساحلی که برنامه ریزی آن را از مدت ها قبل آغاز کردیم. در لوزان سوییس نیز در دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی والیبال و مسئولان ساحلی برنامه های توسعه این ورزش ایران را مطرح کردیم و بر همین اساس طرح میزبانی تور جهانی در کیش را نیز ارائه و مجوز آن را دریافت کردیم.
داورزنی با بیان اینکه میزبانی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی سه ساله خواهد بود، گفت: البته به دنبال ایجاد شرایط بهتر و میزبانی مسابقات گراند اسلم نیز هستیم.
وی با اشاره به کارهای انجام شده برای میزبانی ایران در تور جهانی کیش گفت: برای آماده کردن شرایط میزبانی ایران در جزیره کیش جا دارد از زحمات مسئولان منطقه آزاد کیش به ویژه دکتر مونسان رئیس منطقه آزاد و مهندس ابراهیمی تشکر و قدردانی کنم. همچنین از زحمات و حمایت های دکتر میرحسینی مدیریت شبکه سوم سیما به منظور پوشش تلویزیونی این رقابت ها با فرمت اچ دی تشکر می کنم.
رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه طبیعی است چون در تور جهانی میزبان هستیم از شرایط بهتری برای تیم های ملی بهره ببریم، گفت: پس از بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم که از کیودی برای هدایت تیم های ملی ساحلی در تور جهانی استفاده کنیم.
داورزنی تاکید کرد: کیودی بازیکن و مربی با تجربه ای است که سابقه مربیگری در چندین کشور را نیز دارد و در مدت یک ماهه همکاری هم کیودی بیشتر با والیبال ساحلی ایران آشنا می شود و هم فدراسیون والیبال با توانایی این مربی بیشتر آشنا خواهد شد. در صورت ابراز رضایت طرفین می توانیم این همکاری را برای بلند مدت نیز برنامه ریزی کرد.
وی افزود: هدف ایران در همکاری با کیودی کسب قهرمانی در تور جهانی نیست، بلکه آشنایی بیشتر با میزان توانایی و مربیگری این مربی برزیلی است و شناخت ظرفیت های موجود تیم های ملی والیبال ساحلی است. از فردا اردوی تیم های ملی ساحلی در کیش آغاز می شود و سرمربی جدید نیز به اردو ملحق خواهد شد. 
تور جهانی والیبال ساحلی از 25 تا 30 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود. 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =