میزان نوشت:سرپرست حجاج ایرانی اعلام کرد عملیات حج تمتع سال ۹۵ طبق برنامه زمان بندی شده دنبال و ان شاءاله انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در نشست شورای برنامه ریزی وهماهنگی بعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد: عملیات حج تمتع سال آینده طبق برنامه زمان بندی شده اجرایی وان شاءالله انجام خواهد شد.

سرپرست حجاج ایرانی ازدست اندرکاران عملیات حج خواست که کار‌ها و برنامه‌ها را طبق روال پیگیری و اطلاع رسانی نمایند.

نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت ازتشکیل دوکارگروه برای سیاست گذاری وبررسی ابعاد مختلف حج تمتع سال ۹۵ خبرداد و افزود: کلیه اموراجرائی وفرهنگی طبق برنامه زمان بندی شده لازم است عملیاتی و درمذاکره با طرف سعودی راهکارهای لازم پیش بینی شود.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکرهمچنین دراین نشست سفرهفته گذشته خود وهیئت همراه به عتبات عالیات وبازدید‌ها ومذاکرات صورت گرفته درعراق را خوب و مفید ارزیابی و تاکید کرد: تغییرات جدی درخدمات رسانی به زائران عتبات، اصلاح ساختار نیروی انسانی و اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده نوید بخش شرایط بهتری برای آینده خواهد بود.

نماینده ولی فقیه با توجه به فراهم شدن شرایط برای اعزام زائران به سامرا دراین سفر اظهارداشت: کمیته‌ای تشکیل گردید تا مجموعه مسائل امنیتی، رفاهی و اجرایی مربوط به سامرا را پیگیری کند تاان شاءالله قبل از نوروز اعزام زائر به سامرا از سرگرفته شود.

وی افزود: با نهایی واجرایی شدن طرح جامع عتبات، فعالیت‌ها در این حوزه سرعت بیشتری خواهد گرفت.

در این نشست رییس سازمان حج و زیارت، معاونین و مسئولان بعثه وسازمان حج درخصوص راهکارهای جذب بیشتر زائر برای اعزام به عتبات و جلوگیری ازسفرهای خارج از چارچوب سازمان حج، طرح‌های نوین درحوزه عتبات، راهکارهای افزایش سطح خدمات هیئت پزشکی و مشارکت هرچه بیشتر شرکت‌های کارگزاری در فرایند اعزام زائر دیدگاه خود را بیان کردند و نماینده ولی فقیه تصریح کرد : در مجموع شرایط خدمات رسانی به زائران درعراق نسبت به گذشته بهتر شده است و مسئولان ذی ربط باید برای دستیابی به شرایط فرا‌تر از وضعیت موجود تلاش کنند و با حضور در صحنه مشکلات را برطرف نمایند.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =