پرونده ثبت نام از مشمولین طرح جریمه غیبت سربازی با پایان یافتن دی ماه و مهلت مقرر در سال 94 بسته شد و هنوز مشخص نیست برای سال آینده چه تصمیمی در مورد سرباز فراری ها گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشمولین طرح جریمه غیبت سربازی که تعدادی از آن ها در مرحله اول از طریق مراکز پلیس + 10 ثبت نام کرده و مدارکشان را ارائه داده بودند، در مرحله دوم نیز فرصت ثبت نام داشتند که این مهلت آخر دی به پایان رسید و تمدید هم نشد.

جانشین رییس سازمان نظام وظیفه عمومی در همین رابطه از فرصت دو ماهه کسانی که در دور اول پرداخت جریمه سربازی ثبت نام کردند ولی پولشان را واریز نکردند خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی در مورد تعداد ثبت نام کنندگان مرحله دوم طرح پرداخت جریمه سربازی به خبرآنلاین گفت: در این مرحله 39 هزار نفر با مراجعه به مراکز پلیس +10 نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

او ادامه داد: تکلیف این افراد تا پایان سال مشخص می شود چرا که از همان ابتدای ثبت نام بررسی ها آغاز شد و برای تعدادی از آن ها پیامک ارسال شده است.

سردار کریمی گفت: در مرحله اول ثبت نام جریمه خدمت سربازی 288 هزار نفر ثبت نام کردند و تعیین تکلیف شده اند و تعدادی از آن ها مبلغ جریمه را واریز نکرده اند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی در مورد افرادی که در مرحله اول ثبت نام کردند ولی جریمه خود را پرداخت نکرده اند به خبرآنلاین گفت: به این افراد هم تا پایان سال فرصت داده شد تا نسبت به واریز اقدام کنند که اگر این اتفاق نیفتد به معنای انصراف آنان است.

او با بیان این که ثبت نام کنندگان مرحله دوم هم طبق قانون بودجه 94 تا پایان سال فرصت برای پرداخت جریمه دارند گفت: آن دسته از افرادی که هنوز پیامک دریافت نکرده اند طی چند روز آینده منتظر دریافت پیامک باشند.

سردار کریمی در پایان در مورد کاهش سنوات غیبت که در بودجه 95 پیشنهاد شده بود گفت: این مسئله به عهده ستاد کل نیروهای مسلح است و هنوز چیزی به سازمان نظام وظیفه عمومی ابلاغ نشده است.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    1 2
    26 دی ثبت نام کردم پیامک نیومده برام هنوز ؟؟؟؟؟؟