۰ نفر
۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

کاپیتان سابق استقلال تصاویر چک هایش(طلب هایش از استقلال) را از اینستاگرام پاک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛صبح امروز بود که فرهاد مجیدی چک هایی از زمان قراردادش با استقلال را روی صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

آن هم دقیقا در شرایطی که استقلالی ها بیانیه ای را منتشر کرده و در آن عنوان کرده بودند که به این دلیل بازیکن جذب نکردند که دوست نداشتند مثل سال های قبل چک بی محل بکشند! بیانیه ای که واکنش علی فتح الله زاده را به همراه داشت.

این اتفای در حالی است که پس از انتشار این چک های برگشت خورده کانال رسمی باشگاه استقلال متنی را درباره این حرکت فرهاد مجیدی منتشر کرد و در نوشت:« چكهای مجیدی بيش از يك ميليارد است اما تا به امروزصبح حرفي نزده بود ! بايد ديد چه كساني به هواداران اطلاعات غلط داده اند تا متوجه منظور فرهاد بشويم .به هر حال مجيدي پست بالا را از اينستاگرام خود حذف كرد اما يادمان نرود كه خيلي ها در سالهاي گذشته هر روز طلب خود را از باشگاه استقلال در بوق و كرنا كردند . تفاوت ها و تمايزها اين جور مواقع مشخص مي شود.»


فرهاد یکی از محبوب ترین استقلالی های تاریخ است و این را نمی شود کتمان کرد.حال باید دید که او چه هدفی از انتشار این چک ها داشته است،آن هم در شرایطی که برادرش یک روز است به عنوان سرپرست استقلال معرفی شده است؟

251 43



برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =