وزیر اطلاعات ایجاد رعب را برای مدیریت دشمنان دانست و گفت: به لطف خداوند و به برکت وجود امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اول انقلاب تا کنون جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان قد علم کرده و در مقابل تهاجم آن ها ایستاده و خواهد ایستاد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت السلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات که به منظور سخنرانی در همایش تخصصی مسئولین حراست های آموزش پرورش سراسر کشور شرکت کرده بود، با بیان اینکه هدف خلقت عبودیت است گفت : عبودیت و بندگی انسان را بیمه و عناصر تاثیرگذار اعم از ابلیس و شیطان را از کار می اندازد و او را در مسیر فلاح و رستگاری قرار می دهد.

وزیر اطلاعات علم همراه با ایمان و عمل را تاثیرگذار در عبودیت دانست و گفت : علم در فرهنگ اسلامی همیشه همراه با تزکیه است و خروجی آن عبد الله است.

وزیر اطلاعات امنیت را عامل افزایش عبودیت در جامعه ایمانی توصیف کرد و گفت: پویایی ، فعالیت و ابتکار وقتی در جامعه به وجود می آید که امنیت و با آرامش بر آن حاکم باشد.

وی بیان داشت امنیت باید بگونه ای اعمال شود که موجب افزایش باورهای ایمانی شود و باعث همگرایی مومنین در جامعه باشد.

وزیر اطلاعات راهبرد اسلام را برای مدیریت جامعه رحماء بینهم دانست و به مدیران حراست های توصیه کرد،حراست باید جلوی میکروب را بگیرد و دست آن هایی که احیاناً در مسیر لغزشی قرار می گیرد را قبل از دچار شدن بگیرد و حراست ها با دل مهربان باعث جذب کارکنان و موجب امید، آرامش و پویای در حرکت آنان باشند.

علوی با تاکید به پایگاه خوب حراست ها در مجموعه های خود به مدیران حراست ها توصیه کرد، باعث ایجاد انگیزه، نشاط ، کار در همکارانتان باشید و با بالا بردن هوشیاری در جامعه خود حفاظتی را پیاده نمائید.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =