کسانی که شرایط پرداخت جریمه ریالی سربازی را ندارند اگر تا پایان امسال برای اعزام اقدام کنند خدمت سربازی آنها 21 ماه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران سوالاتی در مورد نحوه پرداخت جریمه سربازی داشتند. در همین زمینه روابط عمومی سازمان نظام وظیفه پاسخ داده است:

 

سوال

پاسخ

آیا مشمولین پس از ثبت اولیه می توانند ازدرخواست خود انصراف دهند ؟

 

بله- مشمولین  می توانند در صورت انصراف ، درخواست خود را  پس از اعلام  زمان انصراف از سوی سازمان وظیفه عمومی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10)  ارائه  و سپس اقدام به ثبت درخواست اعزام به خدمت  می کنند.

 من غیبت سربازی دارم  اما توان  پرداخت جریمه را ندارم چکار کنم؟

 

افرادی که دارای غیبت هستند وبه دلیل نداشتن شرایط نمی توانند با پرداخت جریمه از انجام خدمت سربازی معاف شوند در صورتی که تا 22 بهمن ماه سال جاری درخواست اعزام به خدمت را در دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10 ) ثبت کنند در سال 94 مدت خدمت آنها 21 ماه است و نیز اضافه خدمت آنها بخشیده می شود.

من برای سربازی اقدام کردم اما بعد از مدتی که به مرخصی آمدم دیگر نرفتم آیا می توانم با جریمه مشکل را حل کنم؟

سربازان فراری که از آخرین تاریخ فرار از خدمت آنان بیش از 8 سال گذشته باشد و تاکنون نیز مشغول به خدمت نشده باشند در شمول این مقررات قرار خواهند گرفت، لازم به توضیح است که مدت فرار آنان تا پایان سال 94 محاسبه می شود .

 

 

 

 

45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    3 1
    سلام دو هفته مبلغ جریمه سربازی طرح دوم پرداخت کردم اما از کارت معافیت خبری نیست مگه اعلام نکردن 10 روزه صادر مبشد کارت معافیت بعد واریز جریمه
  • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    10 1
    خدا کند طرح پنج سال غیبت اجرا شود.