جانشین سازمان وظیفه عمومی از ثبت نام 29 هزار نفر در دومین مرحله جریمه غایبان سربازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار ابراهیم کریمی با بیان این که در این مدت تعیین شده حدود 29 هزار نفر در طرح ثبت نام جریمه غایبان سربازی در مرحله دوم ثبت نام کرده اند به خبرآنلاین گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی مهلت ثبت نام، انتظار داریم که تعداد بیشتری از افراد مشمول در این طرح ثبت نام کنند.

او گفت: تعدادی که تا الان ثبت نام کرده اند منطبق با پیش بینی های سازمان نظام وظیفه است و احتمال این که این تعداد در روزهای پایانی روند افزایشی داشته باشد زیاد است.

به گفته جانشین سازمان وظیفه عمومی، بررسی مدارک کسانی که در مرحله دوم ثبت نام کرده اند از همان ابتدای ثبت نام آغاز شده است و به مرور در حال انجام است.

سردار کریمی گفت: مهلت ثبت نام تنها تا پایان دی ماه است و دیگر در سال جاری تمدیدی صورت نخواهد گرفت. ثبت نام کنندگانی که واجد شرایط باشند، تا پایان سال پیامک دریافت می کنند تا برای تکمیل مدارکشان به سازمان نظام وظیفه عمومی مراجعه کنند.

به گزارش خبرآنلاین، مشمولان غایب دارای بیش از هشت سال غیبت که متقاضی بهره‌مندی از طرح جریمه مشمولان غایب هستند، فقط تا پایان دی ماه فرصت دارند تا درخواست خود را در دفاتر پلیس +10 ثبت کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارتند از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند در صورتی که متقاضیان متاهل بوده و دارای فرزندند باید به هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست این مدارک را به همراه داشته و ارائه کنند.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =