دولچه و گابانا یکی از معروف ترین برند های ایتالیایی در مد برای اولین بار در تاریخش قصد دارد لباس هایی مخصوص مسلمانان درست کند.

نیو صدر- 30 سال پیش در میلان ایتالیا، دمنیکو دولچه و استفانو گابانو خانه مدی را ساختند که که امروز یکی از بزرگترین برند برای خرید لباس تبدیل شده است؛ 10 سال بعد از ساختن دولچه و گابانا لباس های این برند به ژاپن و آمریکا فرستاه شدند.

ولی اکنون به گفته فربس دلچه و گابانا بزرگترین تصمیمش را در چند سال اخیر انجام داد، در صورتی که بازار کالا های لوکس در آمریکا و اروپا ارتباط زیادی با صنعت گردشگری دارد، هم اکنون در خاور میانه مد های جدید پر رونق هستند.

برای اولین بار دمنیکو دولچه و استفانو گابانا کلکسیونی از عبا و روسری را منتشر کردند تا خریدار های مسلمان در خاورمیانه به خرید آنها روی بیاورند.

این کلکسیون که اسمش «کلکسیون عبا: جاذبه خاورمیانه» است این هفته به طور اختصاصی در سایت استایل قرار گرفت.


حتی این کلکسیون جدید را استفانو گابانا در اینستاگرم خود قرار داد.

این کلکسیون این ماه به فروش رفت و در مغازه های خاور میانه همچنین میلان، پاریس، لندن و مونیخ وجود دارد.

به گفته یک گزارش جدید در سال 2013 مسلمانان 266 میلیون دلار هزینه خرید کفش کرده اند، پیشبینی می شود تا سال 2019 به 488 میلیون دلار برسد.

البته دولچه و گابانا اولین مارکی نبود که چنین کاری انجام داد، مارک مانگو هم پوشش های جدیدی را به مناسبت ماه رمضان طراحی کرده اند به طور مشابه مارک «اچ اند ام» هم در فیلم تبلیغاتی اش از زنی با حجاب استفاده کرد.

یکی از نمایندگان مانگو در این رابطه گفت: به دنبال راهی برای ارائه نوعی عبا و چادر سنتی با طرح‌های خلاقانه هستیم.

ولی ورود دولچه و گابانا به بازار لباس خاورمیانه با ورود بقیه برند ها تفاوت زیادی دارد این برند در سال 2015، میان برند های مد رتبه شانزدهم را دارد.

شاید این اولین باری باشد که دولچه و گابانا لباسی را مخصوص منطقه خاورمیانه طراحی کرده باشد اما این برند بار ها برای مناطق مختلف مانند چین و ژاپن لباس طراحی کرده است.



237 42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    12 7
    از مدل های خیابان های ایران باحجاب ترند. جالب بود. مرسی.
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    ترجمه افتضاح