سکوت مجری 90 در قبال حرف های رحمتی و مجیدی بدان معناست که او قهر هواداران آبی با برنامه اش را قبول دارد.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ عادل فردوسی پور نمی داند؛ اینکه هنوز بازنده است یا برنده. او می گوید استقلالی ها با برنامه اش قهر نکرده اند و از محمد نوازی دستیار مظلومی انتقاد می کند که چنین حرفی می زند. اما در همین اثنا، مهدی رحمتی از هواداران استقلال خواهش می کند قهر خود را با پایان دهند و دوباره با عادل فردوسی پور آشتی کنند. وقتی مجری و تهیه کننده 90 سکوت می کند و لام تا کام نمی گوید، یعنی می پذیرد که حرف های مهدی رحمتی درست است و حرف هایی که درباره نوازی زده است، اشتباه. کسی مستند نمی تواند بگوید استقلالی ها با 90 قهر هستند یا نه. بعضی از پیج های استقلالی در اینستاگرام گاهی این قهر را تائید می کنند و می نویسند: «هواداران در نظرسنجی 90 شرکت نکنید تا قهر خود را نشان دهید.» وقتی مهدوی کیا، کریم باقری و علی کریمی با رای بالای 70 درصد در 90 بهترین های بعد از انقلاب شدند، این فرضیه محکمتر شد که استقلالی ها نظرسنجی 90 را تحریم کرده اند اما عادل فردوسی پور هیچگاه این موضوع را قبول نداشت. امروز، وقتی فرهاد مجیدی هم بعد از مهدی رحمتی از هواداران درخواست کرده با 90 آشتی کنند، ضربه مهلک دیگری به عادل وارد شده است. حالا دو ستاره استقلال هستند که با وجود تکذیب عادل، قهر هواداران را تائید می کنند. نباید در این بین یک نکته کلیدی را فراموش کرد. تمام این داستان ها و ماجرای پرسپولیسی بودن عادل، هر چند قبلا در 90 از سوی یکی مثل فراز کمالوند هم مطرح شده بود اما زمانی برای مجری این برنامه جنجال ساخت که مجیدی روی آن تاکید کرد. فرهاد در آخرین حضورش در برنامه 90، آنجا که عادل تیتری نشان داد با این عنوان که «مجیدی: استقلالی ها رخصت من به پرسپولیس می روم»، رو به فردوسی پور گفت: «شما پدرت در دبی به من گفت عادل قدیم پرچم قرمز به دستش می گرفت و به ورزشگاه می رفت.» آنجا بود که پیج های مختلف استقلالی در فضای مجازی این موضوع را بزرگ کردند و بر سر انتخاب تیم منتخب ایران بعد از انقلاب، دلخوری آبی ها تشدید شد.
حالا عادل مانده است با یک تناقض بزرگ. اینکه خود را مدیون مجیدی و رحمتی بداند یا آنکه سکوتش را بشکند و بگوید این چیزها را قبول ندارد. او خواه ناخواه، این موضوع را پذیرفته. شاید عادل می توانست در همان برنامه رو به رحمتی بگوید در فضای مجازی هزار و یک اتفاق دیگر می افتد، آیا باید آن را مستند دانست؟ اما عادل سکوت کرد و امروز هم به سکوت خود ادامه می دهد....


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    8 2
    لطفا درباره كليپ هايي كه در دنياي مجازي در خصوص كم شدن آرا در برنامه نود در چند مورد از نظرسنجي ها پخش شده گزارشي بي طرفانه تهيه فرمائيد.
  • وحید A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    18 3
    شما چرا ناراحتی.مگه فرهاد کار بدی میکنه ؟نکنه نگرانی از پرسپولیسی بودن عادل کم بشه؟لطفا کارشناسی حرف بزنید نه رنگی¡¡
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    13 3
    چی شده شما به دست و پا زدن افتادین.
  • ایلیا A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    80 27
    عادل پرسپولیسی
    • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
      12 7
      عادل باعدالت دوستت داریم ما
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    11 16
    آقا تعداد پرسپولیسیا بیشتره. این رو همه میدونن. در ضمن واقعا به نظرتون نوازی از مهدوی کیا که تو لیگ آلمان بازی کرده بهتره ؟ یا مثلا علی کریمی نباید تو تیم منتخب باشه که تو بایرن بوده. حرف های خنده دار نزنید . مردم خودشون تشخیص میدن کی بهتره. دیدید که زرینچه انتخاب شد به جای کعبی. عادل هم قطعا قبول داره که عده ای دلخور بودن . اما ایشالا سو تفاهم ها رفع شده با حمایت این دو بازیکن با سابقه ی استقلال از عادل.