پری زنگنه: جشنواره فجر برایم تمرین دوباره است

ایسنا نوشت: پری زنگنه درباره بازگشتش به جشنواره موسیقی فجر در سی‌ویکمین دوره آن، گفت: حضور من در این جشنواره، یک تمرین دوباره‌ است، زیرا مجبورم یک‌بار دیگر صدایم را گرم کنم.

این خواننده اپرا ، نوشتن کتاب و مشکلات شخصی‌اش را از جمله دلایلش برای حضور نداشتن در دوره‌های پیشین جشنواره موسیقی فجر دانست و اظهار کرد: جشنواره موسیقی فجر مراسم خاص خود را دارد و برای من نیز خیلی وقت‌گیر است. نوشتن کتابم هم زمان زیادی از من گرفت، زیرا کاملا پژوهشی‌ بود. از سوی دیگر، غم فقدان برادر عزیزم، من را خیلی آزرده‌خاطر و غمگین کرد.

او ادامه داد: 22 بهمن‌ماه امسال برای اولین‌بار با گروه کُر دختران نابینا که توسط خودمان آموزش دیده‌اند، در جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کنم.

این هنرمند درباره‌ی کتابش که «آواز پری‌ها» نام دارد، توضیح داد: این کتاب به‌زودی توسط کتابسرا عرضه می‌شود و شامل نکاتی درباره هنر آواز، داستان تأسیس هنرستان عالی موسیقی، هنرستان ملی و خاطرات هنری من است.

زنگنه همچنین از اجرای کنسرتی در هفته‌ی آینده خبر داد و افزود: این کنسرت 23 دی‌ماه همراه با گروه «پلاریس» در تالار وحدت برای بانوان برگزار می‌شود. این گروه شامل افراد جوانی است که از آن‌ها خیلی خوشم می‌آید و خوشحالم که در کنارشان این کار را تجربه می‌کنم.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =