آزمون اجتهاد نامزدهای انتخابات خبرگان که قرار بود ساعت 8 صبح امروز برگزار شود، با نیم ساعت تاخیر برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاين، اين آزمون در طبقات اول تا سوم دبيرخانه مجلس خبرگان برگزار شده است که ساختماني 7 طبقه در ابتداي بلوار بسيج شهر قم است. شرکت کنندگان در اين آزمون از ساعت 7 و نيم براي دريافت کارت ورود به جلسه به اين ساختمان مراجعه کرده بودند. از حضور عکاسان و خبرنگاران در محل آزمون جلوگيري شده و آنها در مقابل اين ساختمان منتظر هستند.

خبرنگار خبرآنلاين در قم از حضور دو عضو روحاني شوراي شهر قم در اين آزمون خبر  داد. حجج اسلام سيدمحمد آتش زر و سعيد روحاني در اين آزمون شرکت کردند. همچنين خبرنگاران شاهد حضور  15 تن از علماي اهل سنت و 5 نفر از بانوان در اين آزمون بودند.

گفتني است تيم حفاظت از شخصيت ها در سپاه قم، نيروهاي امدادي و آتش نشاني نيز در بيرون ساختمان دبيرخانه خبرگان حضور دارند.

تا ساعت 9:45 هيچ يک از شرکت کنندگان از محل آزمون خارج نشدند. اما در همين ساعت يکي از بانوان شرکت کننده در انتخابات خبرگان، با همراهي همسرش به دبيرخانه مجلس خبرگان مراجعه کرده و وارد سالن امتحانات شد. او دقايقي بعد از ساختمان خارج شد و گفت که در فرصت محدود باقي مانده تا پايان آزمون نمي‎توانستم به سوالات تشريحي آزمون پاسخ دهم.

نور محمد احمر از علمای اهل تسنن که برای شرکت در آزمون علمی از گلستان به قم سفر کرده بود در حاشیه ورود به محل آزمون به مهر گفت: هدفم از شرکت در انتخابات خبرگان را ادای دین نسبت به رهبری و ادای وظیفه خود نسبت به منطقه عنوان کرد.

همچنین افسانه خدارحمی یکی از بانوانی است که از اصفهان برای شرکت در آزمون علمی به شکل تلفنی دعوت شده است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    22 0
    حیف نمیشه حرف زد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    3 0
    چرا نیم ساعت تاخیر