تسنیم نوشت: سرکرده جدید گروه تروریستی جیش الإسلام از حمله هوایی ارتش سوریه به یکی از مزارع غوطه شرقی دمشق در نزدیکی شهر "حزه" جان به در برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از دمشق، یک منبع نظامی از جبهه های غوطه شرقی دمشق گفت که ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی به سمت شهر "البلالیه" در عمق حومه دمشق پیشروی چشمگیری کسب کرد و مساحتهای گسترده ای از زمینهای کشاورزی اطراف این شهر را به کنترل خود در آورد.

همچنین در پی حمله خمپاره ای ارتش سوریه به پناهگاه یک گروه از عناصر تروریستی جیش الإسلام در شرق میدان "ابلالیه" تمامی آنها به هلاکت رسیدند.

پاکسازی قریب الوقوع شهر البلالیه


این منبع پیش بینی کرد که شهر البلالیه طی هفته جاری از لوث تروریستها پاکسازی شود و عملیات در منطقه "حرستا القنطره" در مجاورت مرج السلطان آغاز شود.

ارتش سوریه مناطق تمرکز افراد مسلح در مزارع حرستا و دژهای آنها در چندین منطقه در حومه شرقی دمشق را منهدم کرد.

هلاکت مغز متفکر حمله تروریستی به ضاحیه الأسد

در پی حملات 24 ساعت گذشته ارتش سوریه به مواضع تروریستها «بلال الخنشور» یکی از سرکرده های برجسته جیش الإسلام که مغز متفکر حمله تروریستی به اطراف ضاحیه الأسد در حومه دمشق به شمار می رود، به هلاکت رسید.

سرکرده جدید جیش الإسلام جان سالم به در برد

و خبر دیگر اینکه ابوهمام البویضانی سرکرده جدید گروه تروریستی جیش الإسلام از حمله هوایی ارتش سوریه به یکی از مزارع غوطه شرقی دمشق در نزدیکی شهر "حزه" جان سالم به در برد.

یک منبع نظامی سوریه تاکید کرد که ارتش سوریه در نتیجه اطلاعات به دست آمده از دستگاههای اطلاعاتی محل برگزاری نشست شماری از سرکرده های گروه تروریستی النصره با ابوهمام البویضانی را در یکی از مزارع در غوطه شرقی هدف قرار داد که در پی آن شماری از سرکرده های النصره به هلاکت رسیدند و این در حالی است که بویضانی 10 دقیقه قبل از حمله ارتش سوریه محل برگزاری نشست را ترک کرده بود.

این منبع گفت که این نشست از سوی سرکرده های النصره در غوطه شرقی با هدف آشتی و ائتلاف با البویضانی برای جلوگیری از پیشروی ارتش در غوطه شرقی برگزار شده بود.

 ارتش سوریه مراکز تجمع عناصر گروه تروریستی النصره و گروه تروریستی احرار الشام و فرسان الحق در حومه ادلب در شمال این کشور را منهدم کرد. در پی این حملات 28 تروریست در مناطق "بسیدا، معره النعمان، الحامدیه، حرش حاس، و کفر روما" به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه همچنین محورهای حرکت عناصر تروریستی در روستای "معرتیق" در حومه جنوبی ادلب را هدف قرار داد که در پی آن 4 خودروی حامل سلاح و مهمات آنها منهدم شد و شماری از سرنشینان کشته شدند.

همچنین برخی از عناصر تروریستی  گروه موسوم به "تجمع العزه" از جمله احمد عزالدین پاشا در پی حمله ارتش سوریه به مقرهایشان در شهر  اللطامنه در شمال شهر حماه کشته شدند.

همچنین در این حمله ارتش سوریه، 5 موشک تاو تروریستها و دو سکوی پرتاب موشک آنها منهدم شد.

31049

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =