ایسنا نوشت: رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر اینکه باهرگونه سهم خواهی در انتخابات مخالفیم، گفت: برخی به دنبال سهم خواهی در انتخابات هستند و بیش از سهمشان می خواهند.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در دیدار با علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی منتظر، دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی گفت: خدا را شکر می کنیم که گروه های اصولگرا در کشور زیاد هستند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ترکیب شورای ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: متاسفانه امکان حضور تمامی احزاب و شخصیت های اصولگرا در جلسات شورای مرکزی ائتلاف وجود ندارد اما حلقه های رابطی داریم که از طریق آن ها با تمامی احزاب اصولگرا ارتباط برقرار می کنیم.

موحدی کرمانی یادآور شد: حجج الاسلام تقوی و ابراهیمی حلقه رابط شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با تمامی احزاب اصولگرا هستند که نشست هایی را با شخصیت ها و احزاب اصولگرا برگزار و نظرات آنان را به شورای مرکزی گزارش می دهند.

وی ادامه داد: تلاش ما ایجاد یک همگرایی و وحدت بین اصولگرایان است.

رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان درباره تلاش برخی افراد تندرو برای حضور در این ائتلاف نیز گفت: این یکی از مشکلات سر راه ما است که اگر بخواهیم آنان را در شرایط فعلی از اصولگرایی کنار بزنیم جامعه نمی پذیرد چرا که آنان در بخش های مختلفی نفوذ کرده اند.

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه با هرگونه سهم خواهی مخالفیم تصریح کرد: بعضی ها به دنبال سهم خواهی هستند و حتی بیشتر از سهم خود می خواهند که ما می خواهیم آن را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: اگر همه اصولگراها دور هم جمع شوند آن ها در این مجموعه دیگر جایگاهی نخواهند داشت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اظهارامیدواری کرد که عملکرد شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در انتخابات سال جاری مورد رضایت خداوند متعال باشد.

موحدی کرمانی در ادامه درباره برخی مباحث مطرح شده برای حرکت مستقل علی لاریجانی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن رد این موضوع گفت: آقای لاریجانی در تماسی با بنده ابراز وفاداری خود را اعلام کرده اند که بعید می دانم حرکتی مقابل ائتلاف اصولگرایان انجام دهند.

وی ادامه داد: لاریجانی بنایی ندارد که در انتخابات سال جاری لیستی جدا ارایه دهد.

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیز در این نشست با تشریح اقدامات این جمعیت در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: این جمعیت در طول مدت فعالیت خود توانسته است اقدامات زیادی را انجام دهد.

وی با انتقاد از روند فعالیت احزاب در کشور افزود: امروز تنها اقدامی که می تواند به توسعه سیاسی بینجامد تشکیل شورای ملی دبیران کل احزاب است که در این شورا دبیران کل یک کرسی داشته باشند و جلسات آن به صورت ماهانه با حضور نمایندگان قوای سه گانه تشکیل شود.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به دسته بندی های صورت گرفته در خانه احزاب اشاره کرد و گفت: در این دسته بندی اصولگرایان مظلوم واقع شدند چرا که از حدود 240 حزب تنها 25 حزب اصولگرا بودند.

کیهانیان در ادامه با یادآوری اقدامات صورت گرفته در شورای همگرایی اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی حمایت خود را از جلسات و تصمیمات شورای فقها اعلام می کند.

دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم دقت بیشتر شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان برای انتخاب افراد در انتخابات پیش رو گفت: برخی گروه ها به دنبال خدمت به مردم نیستند بلکه درصدد کسب ثروت و قدرت هستند و ادعای اصولگرایی دارند در صورتی که اصولگرا نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی منتظر افزود: ورود برخی گروه ها و افراد به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان آسیب زا است و تنزل جایگاه جامعه روحانیت مبارز را به دنبال دارد چرا که برخی از آنان خطاهای سیاسی فاحشی انجام داده اند.
27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =