نجات یک مادر باردار توسط امدادگران در ارتفاعات سیلوانا

یک زن باردار که در وضعیت بسیار وخیمی قرار داشت، به همت عوامل امدادی هلال احمر آذربایجان غربی توسط بالگرد هوایی در ارتفاعات کوه‌های سیلوانا در روستای دزگیر و لاجانی از توابع شهرستان ارومیه از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، معاون امداد و نجات استان گفت: روستاهای منطقه سیلوانا یکی از مناطق صعب العبور شهرستان ارومیه می باشند که با فداکاری و جان نثاری امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهرستان ارومیه که با بالگرد به آن منطقه اعزام شده بودند توانستند با یک اقدام سریع و به موقع ، زن باردار را به مرکز بیمارستانی ارومیه انتقال دادند.
وی افزود : در این حادثه عوامل امدادی و ماما به همراه بالگرد امدادی به محل اعزام شدند و پس از انتقال زن باردار به بیمارستان خوشبختانه وضعیت جسمانی این زن توسط پزشکان مطلوب اعلام شده است.
وی افزود : نجات این زن باردار اول خواست و لطف الهی و دوم سرعت بالای تیم امدادی اعزامی به همراه خلبان زبده بود که توانستند این مادر و کودک را به سلامت انتقال دهند.
* لازم به ذکر است با ابتکار جالب مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و همراهی و اقدام شایسته پدر نوزاد تازه متولد شده و پدر این خانواده تلفنی از تلاش های مجموعه امدادی تقدیر ویژه کرده بود . شخصا امروز صبح با حضور در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نیروهای امدادی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از تلاش های دکتر سیدزکریایی و همکارانش و همچنین خانواده امدادگر استان و همه مسئولان مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =