بعد از انتشار اخباری مبنی بر دعوت از آیت الله موسوی بجنوردی برای شرکت در آزمون اجتهاد این موضوع از سوی وی تکذیب شد.

دفتر آیت الله موسوی بجنوردی در پاسخ به سوال خبرآنلاین مبنی بر اینکه آیا از ايشان برای شرکت در آزمون اجتهاد انتخابات خبرگان دعوت شده است یا خیر؟، اعلام کرد: تا کنون هیچ گونه دعوتی برای شرکت در آزمون اجتهاد از ايشان به عمل نیامده است.

گفتني است امروز سام سوادکوهی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان به خبرآنلاین گفت که از آیت اله امجد و سیدحسن خمینی برای شرکت در آزمون اجتهاد دعوت شده است. سیامک ره پیک عضو شورای نگهبان و سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نیز با بیان اینکه اعضای فعلی مجلس خبرگان، کسانی که در گذشته در آزمونی که شورای نگهبان برگزار کرد شرکت کرده و از نظر علمی تأیید شدند و کسانی که در آزمون شهریورماه شرکت کرده بودند، نیاز به شرکت در آزمون علمی ندارند اظهار داشت: شورای نگهبان تاریخ برگزاری آزمون و اینکه چه افرادی می‌توانند در آزمون حضور داشته باشند را مکررا از طریق رسانه‌ها اعلام کرده بود، اما برای اطمینان بیشتر از طریق سامانه پیام کوتاه داوطلبان برای حضور در آزمون علمی 15 دی ماه دعوت شدند. (اینجا)

27214

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    45 5
    حضرت آیت الله ... اجتهاد حضرتعالی اظهر من الشمس است و صد البته که شورای محترم نگهبان بیش از دیگران واقف به این موضوع میباشد.
    • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
      1 6
      این آقایونی که اجتهادشون اظهر من الشمس هست چرا میترسن امتحان بدن؟ شما اجتهاد ایشون را مشخص کردید؟
    • احسان از خراسان شمالی IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
      1 1
      آقا و یا خانم بی نام سه شنبه 15 دی 1394 22:59:48 این فرض شما بابت ترس از آزمون مثل این میمونه که شما قبلا مدرک دیپلم رو داشتی و حتی جائی هم با همون مدرک استخدام شده ای و بگن شما باید جهت مدرک دیپلم دوباره بیا امتحان بده البته با این تفکرت اگه دیپلم هم داشته باشی خیلیه
    • امیرحسین A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
      1 1
      اگر بنا به احراز اجتهاد حضرت آیت الله موسوی بجنوردی باشه باید مراجعی مثل آیت الله سیستانی از ایشون امتحان بگیرند چون نسبت به بقیه علما چیزی کم ندارند.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    5 1
    آیت اله موسوی بجنوردی اصالتا خود دارای مرتبه اجتهاد هستند کما اینکه اجداد ایشان در نجف اشرف نیز مجتهد بودند.. ایشان قطع به یقین احتیاجی به آزمون ندارند.