ایسنا نوشت: رند پل، نخستین نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست که به صورت مستقیم اعدام 47 تن را در عربستان به باد انتقاد گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس، رند پل، نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در مصاحبه‌ای با برنامه "رودر رو با رسانه‌ها" گفت: ما درحالی به فروش سلاح به عربستان ادامه می‌دهیم که این کشور مسئول به آتش کشیده شدن و ایجاد تنش در منطقه خاورمیانه است.

این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه داد: سیاست خارجی من کمی متفاوت است. عقیده‌ای به این مساله ندارم که به افرادی که دشمن هستند، کمک کنم و به تامین سلاح برای متحدان القاعده بپردازم؛ کاری که اوباما انجام می‌دهد.

وی با انتقاد از عربستان، دولت باراک اوباما،‌ رییس جمهوری آمریکا و هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق این کشور و نامزد پیشروی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را مقصر دانست و افزود: هر دوی این افراد از مسلح کردن مخالفان در سوریه علیه دولت دمشق حمایت کرده‌اند. من این کار را نمی‌کنم.

این نامزد جمهوری خواه همچنین گفت: مداخله اوباما در خاورمیانه نه تنها کافی نبوده بلکه ناچیز هم بوده است و به عقیده من این به نفع ما نیست.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =