خراسان نوشت:در پی مجروحیت روحانی شجاع مشهدی توسط افراد شرور خیابانی گروه های ویژه ای برای پی گیری جدی و قاطعانه این پرونده در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تشکیل شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: روحانی وظیفه شناس که همراه خانواده خود به یکی از مراکز تجاری مشهد مراجعه کرده بود با مشاهده صحنه مزاحمت افرادی برای یک خانم که قصد ربایش این زن را داشتند در اقدامی قابل تقدیر و به منظور پیشگیری از وقوع جرم با احساس مسئولیت در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وارد عمل شد. اما دو شرور مزاحم با ضربه چاقو او را مجروح کرده و از صحنه گریختند.

سرهنگ مجتبی شهسوارپور افزود: در این حادثه حجت الاسلام خادم الخمسه که به ضرب چاقو زخمی شده بود به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.

 وی گفت: در پی اطلاع ماموران انتظامی از حادثه و حضور در منزل این روحانی و همچنین انجام تشکیل پرونده قضایی گروه های ویژه ای برای پیگیری سریع موضوع با توجه به سرنخ های موجود به طور جدی وارد عمل شده اند و تحقیقات گسترده ای  را برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه انجام دادند. همچنین یک مقام آگاه در این زمینه عصر روز گذشته به رحمانی خبرنگارخراسان گفت: با تلاش گسترده ماموران انتظامی 6 نفر از عوامل و مظنونان پرونده در محدوده اسماعیل آباد شناسایی و دستگیر شدند.در ادامه طلبه ناهی از منکر هم با حضور در کلانتری خواجه ربیع ضاربان را مورد شناسایی خود قرار داد.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    9 3
    عجب که این طور
  • بی نام A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    24 7
    یه تیم ویژه هم واسه حمله کنندگان به سفارت ها تشکیل میدادی خو