رئیس سازمان هلال احمر استان گفت: با تلاش چندین ساعته ماموران هلال احمر ، پلیس ، راهداری و امدادی چهار مادر باردار گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان نجات یافته و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، عباس سيد زکريايي گفت : با تلاش ماموران هلال احمر ، راهداري ، پليس و نيروهاي امدادي استان، چهار مادر باردار که در محورهاي مسدود شده شهرهاي اروميه و بوکان گرفتار شده بودند، از مرگ نجات يافته و به بيمارستان منتقل شدند.
وي اضافه کرد: به علت کولاک شديد در محورهاي مواصلاتي يک نفر مادر باردار در گردنه "قره بلاغ" محور مهاباد- بوکان و سه نفر در محور "اروميه به سيلوانا" که قصد رفتن به مراکز درماني داشتند ،در برف و کولاک گرفتار مي شوند.
اين مقام مسئول ادامه داد: ماموران راهداري، پليس و اکيپ امدادي با تلاش پنچ ساعته مسير هشت کيلومتري روستا هاي محل سکونت اين بيماران را به وسيله چهار دستگاه لودر برف روبي کرده و با آمبولانس هاي هلال احمر ، آنان را به بيمارستان منتقل کردند.
رئيس سازمان هلال احمر استان آذربايجان غربي در پايان با اشاره به اينکه حال عمومي هر چهار مادر رضايت بخش است، خاطر نشان کرد : محور اروميه به بخش "سيلوانا و گردنه قره بلاغ" مهاباد که در مسير جاده "برهان" قرار دارد و همچنان در محاصره برف و کولاک قرار دارند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =