سرمای شدید و بارش برف برخی مدارس استان های کشور را تعطیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین مدارس 12 شهرستان استان وبرخی بخش های مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی امروز (یکشنبه 13 دی ماه) تعطیل است.

با توجه به ادامه بارش برف، برودت هوا و یخبندان معابر دربرخی مناطق استان، مدارس شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت، چالدران، اشنویه ومدارس بخش صومای برادوست وسیلوانا ومدارس روستایی شهرستان خوی ونیز مدارس روستایی بخش باروق میاندوآب درهمه مقاطع تحصیلی صبح وبعد ازظهر تعطیل است.

مدارس ابتدایی شهرستان های مهاباد، سردشت وپیرانشهر درنوبت صبح و مدارس ابتدایی خوی وچایپاره درنوبت صبح وبعد ازظهر نیز تعطیل است.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مدارس تعدادی از شهرستان های استان به علت تداوم سرما و یخبندان معابر ، امروز یکشنبه تعطیل است.

امروز مدارس همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی شهرستان های ورزقان، چاراویماق و خاروانا تعطیل اعلام شده است.

بر پایه این اطلاعیه ، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی روستایی شهرستان هوراند تعطیل و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری این شهرستان با یک ساعت تاخیر شروع شدند.

همچنین مدارس کلیه مقاطع مختلف تحصیلی بخش سیه رود شهرستان جلفا هم تعطیل است.

مدارس شهرستان ماکو در کلیه مقاطع تحصیلی بر اساس مصوبه شورای مدیریت بحران در نوبت صبح و بعد از ظهر امروز یکشنبه 13 دی ماه تعطیل اعلام شد.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، دمای هوا در تبریز به 12 درجه زیر صفر، ارومیه 14 و سلماس به 20 درجه زیر صفر رسیده است.

به علت بارش برف و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش منطقه سربند در شهرستان شازند و همچنین بخش خرقان شهرستان زرندیه در نوبت صبح و عصر روز یکشنبه ۱۳ دی ماه تعطیل اعلام شد.

مدارس شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، صحنه، کرمانشاه، بیستون، ثلاث باباجانی، و نیز مدارس نوسود، گواور، دینور با تاخیر از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز به کار می‌کنند.قروه، دیواندره، کامیاران، بیجار و موچش در نوبت صبح یکشنبه را به تعطیلی کشاند.

بارش برف و سرمای هوا مدارس ابتدایی و راهنمایی سنندج، قروه، دیواندره، کامیاران، بیجار و موچش در نوبت صبح یکشنبه را به تعطیلی کشاند. مدارس ابتدایی سنندج، قروه، بیجار، کامیاران، دیواندره، دهگلان، مریوان و بانه در نوبت بعد از ظهر امروز نیز تعطیل اعلام شد.

به علت ریزش برف، سردی هوا و لغزندگی معابر و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول نواحی یک و 2 همدان و منطقه جوکار و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نهاوند، خزل، بهار، کبودراهنگ، لالجین، رزن، قروه درجزین و فامنین در نوبت بعد از ظهر یکشنبه 94 تعطیل است.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =