نامزدی برخی حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، سبب شده که برخی در فضای سیاسی و رسانه‌ای این شائبه‌ را عنوان کنند که چگونه داور این ماراتن، خود از بازیگران صحنه است?

برخی نزد خود این سوال را مطرح می‌کنند که چگونه اعضای این شورا که خود داوطلب ورود به این مجلس هستند، می‌توانند صلاحیت رقبای خود را بررسی کنند؟  اینجا را ببینید.

روزنامه وقایع اتفاقیه در گفت و گویی با حسین الله کرم، به ادبیات نشریه یالثارت که تحت مدیریت وی منتشر می شود، پرداخت. اینجا را ببینید.

اقتصاد

بزرگترین فروش تاریخ آنلاین ایران در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و با بیش از صدها هزار کالا به پایان رسید. اینجا را ببینید.

در روزهایی که همه جا از رتبه بندی جایگاه های سوخت و شناورسازی قیمت بنزین صحبت می شود، دیدن آگهی فروش بنزین در چند میدان اصلی تهران در 80 سال قبل، گویای بسیاری از حرفهاست! اینجا را ببینید.

فرهنگ

ناتالی کول خواننده سرشناس آمریکایی درگذشت. او هنگام مرگ 65 سال داشت. اینجا را ببینید.

اینانلو از مرگ نمی‌ترسید؛ او یک بار دیگر 17 سال قبل هم مرده بود. اینجا را ببینید.


اجتماع

محمدعلی اینانلو، استاد طبیعت گردی، کارشناس مطرح محیط زیست و ورزش، صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت. اینجا را ببینید.

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، نسبت به تصویر منتشر شده از برخورد ماموران شهرداری با یک لبوفروش در خیابان جمهوری،‌ واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

بین الملل

وزارت کشور عربستان از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه این کشور خبر داد. اینجا را ببینید.

وزارت خارجه کشورمان در بیانیه‌ای، اعدام آیت الله النمر، از سوی رژیم عربستان سعودی را محکوم کرد. اینجا را ببینید.

ورزش

فرهاد مجیدی در هتلی بود که در شب سال نو میلادی آتش گرفت. اینجا را ببینید.

دوستان،رفقا و آنهایی که سالها با اینانلو همکاری داشتند در بیمارستانی که او فوت کرد حاضر شدند. اینجا را ببینید.

دانش

خیلی‌ها حتما به دنبال نقش‌های آشنا در ابرها گشته‌اند اما یک علاقه‌مند به نجوم در یک پروژه، تمامی حروف الفبای زبان انگلیسی را در عکس‌های فضایی از زمین پیدا کرده است. اینجا را ببینید.

تصاویر جدید شگفت‌انگیز از فضا نشان می‌دهد که شهرهای سراسر جهان بطور قابل توجهی در طول فصل تعطیلات درخشان می‌شوند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

بر اساس نقشه آنلاین از دان شدن اپلیکیشن تلگرام، ظاهراً مشکل بین‌المللی به وجود آمده و برخی کاربران ایرانی در برخی نقاط کشور ، از صبح امروز شنبه مورخه 12 دی‌ماه 1394 دائم قطع و وصل می‌شوند. اینجا را ببینید.

این روزها لمسی بودن اسکرین لپ‌تاپ در مدل‌های جدید امری طبیعی است اما اگر لپ‌تاپی قدیمی داشته باشیم و قصد لمسی کردن آن را داشته باشیم باید چه‌کار کنیم؟. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

در پی درگذشت محمدعلی اینانلو، استاد طبیعت گردی، مجری تلویزیون و پیشکسوت ورزش، بهرنگ نامداری طرح چهره ای از این کارشناس کارکشته محیط زیست در شبکه های اجتماعی منتشرکرد. اینجا را ببینید.

هدف جدید داعش موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

صبح امروز وزارت کشور عربستان اعلام کرد 47 نفر را به اتهام فعالیت های تروریستی اعدام کرده که در میان آن ها نام شیخ باقر نمر روحانی برجسته شیعه به چشم می خورد. اینجا را ببینید.

گروهی از مهندسین و هیئتی نظامی در سال 1969 یک بنای دوطبقه را در زمینی به وسعت 32 جریب، در نزدیکی ساوانا، واقع در جورجیای آمریکا ساختند. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

محمدعلی اینانلو، استاد طبیعت گردی، کارشناس مطرح محیط زیست و ورزش، صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت. اینجا را ببینید.

وزارت کشور عربستان از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه این کشور خبر داد.اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

متنی که می خوانید را مرحوم محمدعلی اینانلو چند روز پیش از بستری شدنش در بیمارستان (شهریور ۹۴) نوشته است. او پس از بهبودی این متن را در اختیار خبرآنلاین قرار داده بود. استاد اینانلو خواسته بود این متن پس از مرگش منتشر شود.اینجا را ببینید. 

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، نسبت به تصویر منتشر شده از برخورد ماموران شهرداری با یک لبوفروش در خیابان جمهوری،‌ واکنش نشان داد.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =